با هماهنگی آموزش و پرورش، سپاه پاسداران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات در هفته دفاع مقدس رزمندگان و جانبازان برای دانش آموزان شهرستان بویژه در مقطع متوسطه دوم مراسم خاطره‌گویی خواهند داشت.
کد خبر: ۷۸۱۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ 18 September 2019

رزمندگان در مدارس شمیرانات خاطره‌گویی خواهند داشت

به گزارش تابناک تهران، فرماندار شمیرانات روز چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس هدف از اجرای این برنامه را آشنایی نسل جوان با ایثار، فداکاری و چگونگی حفظ کشور از توطئه دشمنان دانست و گفت: وظیفهٔ ما انتقال ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی به نسل جدید است.

سیاوش شهریور خطاب به مسئولان شهرستان اظهار داشت: جایگاه شهدا در تمام جوامع جایگاهی رفیع و مقدس است و قداست این هفته باید با فضاسازی مناسب و اقدامات شایسته حفظ شود تا بتوانیم ذره ای از حق سربازان و دلاوران کشور را ادا کنیم.

وی تأکید کرد: شایسته است توجه و احترام به رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و خانوادهٔ معظم شهدا در اولویت کمک ها و سهمیه هایی که رواج دارد قرار بگیرد گرچه این افراد آبرومند و بدون هیچ توقعی زندگی خود را اداره می کنند.

نماینده عالی دولت در شمیرانات خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی افراد سوء استفاده گر از فضای مجازی برای تخریب اقشار مختلف استفاده می کنند که در این برهه وظیفهٔ ما برای حفظ شرافت شهدا و رزمندگان بیش از پیش است.

این مقام مسئول همچنین مسئولان را از برگزاری مراسمات تشریفاتی و ولخرجی های بی مورد منع کرد و تأکید کرد: طبع بزرگ این افراد نیز چنین سبکی را نمی پسندد و باید با برنامه ریزی شأن آنها را حفظ کنیم و احترام حقیقی به این قشر را در جامعه زنده نگه داریم.

به گزارش تابناک تهران، برگزاری نمایشگاه خدماتی در شمال شرقی تهران توسط ۵ ناحیه مقاومت بسیج، تجلیل از رزمندگان، ایثارگران و ... شاغل در ادارات، زنگ مقاومت در مدارس، دیدار مسئولان با خانواده معظم شهدا، پیاده روی های خانوادگی و برگزاری مسابقات متعدد و... از برنامه های شاخص شهرستان شمیرانات در هفته دفاع مقدس خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار