مدیرعامل برج میلاد تهران با اشاره به برگزاری دومین سوگواره موسیقایی عاشورا، از برگزاری کنسرت «وداع» به خوانندگی حسام‌الدین سراج و رهبری محمد میرزمانی در این مجموعه خبر داد.
کد خبر: ۷۸۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ 18 September 2019

سراج «وداع» را در برج میلاد اجرا می کند/ روایت وحید جلیلوند

به گزارش تابناک تهران، مجتبی توسل مدیرعامل برج میلاد گفت : امسال برج میلاد به روال هر ساله ویژه برنامه هایی را برای ایام محرم و صفر در نظر گرفته است که اجرای این سوگواره موسیقایی از آن جمله است.

وی با اشاره به اجرای ارکستر فیلارمونیک شهر تهران توسط برج میلاد، افزود: کنسرت «وداع» به خوانندگی حسام الدین سراج و رهبری ارکستر توسط سید محمد میرزمانی در قالب برنامه سوگواره عاشورایی ۵ تا ۷ مهر به صورت رایگان برای علاقه مندان در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود. در این سوگواره موسیقایی ۸ قطعه از اشعار عمان سامانی در رثای حضرت سیدالشهدا به خوانندگی حسام الدین سراج خواننده مطرح کشورمان اجرا می شود. ضمن اینکه قطعاتی نیز به صورت دکلمه در بیان حماسه عاشورا توسط وحید جلیلوند اجرا خواهد شد.

توسل بیان کرد: این برنامه با حضور گسترده سفرای کشورهای عضو اکو اجرا می شود؛ چرا که قرار است این کنسرت به عنوان محصول فرهنگی فاخر و برای انتقال پیام عاشورا به خارج از مرزهای ایران با مشارکت موسسه فرهنگی اکو، در قالب دی وی دی هایی به زبان های اردو، روسی و ترکی صادر شود.

علاقه مندان به حضور در برنامه می توانند پس از بازگشایی سامانه از طریق سامانه فروش بلیت بدون پرداخت هزینه جای خود را رزرو کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار