قسمت اول
هفته فرهنگی قم در لبنان که قرار بود هموار کننده همکاری بخش خصوصی قم با بخش خصوصی لبنان باشد، حالا به استخوانی در گلو تبدیل شده است که الزاما باید توسط استاندار قم خارج شود.
کد خبر: ۷۸۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۱ 21 September 2019

به گزارش تابناک قم، سایت قم نیوز نوشت: نزدیک به ۱۶ ماه از برگزاری رویداد هفته فرهنگی قم در لبنان می‌گذرد و با کمال تاسف باید گفت پایان این رویداد، تلخ و ناگوار رقم خورده است.

پایان تلخ هفته فرهنگی قم در لبنان

رویدادی که قرار بود تسریع‌کننده همکاری بخش خصوصی قم با بخش خصوصی لبنان باشد، با بی‌تدبیری معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری قم، یونس عالی‌پور، نه تنها به بخش خصوصی قم ضرر زده است، بلکه استان قم از عدم هماهنگی آسیب دیده است. البته قم نیوز قبلا هم در این باره هشدار داده بود.

با وجود پیگیری چند ماهه قم نیوز و قول استاندار قم برای پیگیری علت بی‌تدبیری و رفع مشکلات بخش خصوصی، متاسفانه تاکنون اقدام لازم برای پیگیری صورت نگرفته است.

از سوی دیگر یونس عالی‌پور که سابقه کاری وی مشخص است، علی رغم نتایج ضعیف رویداد هفته فرهنگی قم در لبنان، توسط استاندار قم به مسوولیت جانشینی ستاد اربعین امسال قم، منصوب شده است.

این سوال در ذهن ایجاد شده است که کدام شخص یا جریان از یونس عالی‌پور حمایت می‌کند که هر بار پس از کسب نتایج ضعیف در مدیریت‌های مختلف، ترفیع گرفته و به پستی دیگر منصوب می‌شود.

پاسخ به این سوال، احتمالا معمای کندی رسیدگی استاندار قم و تلاش سازمان بازرسی قم برای رفع و رجوع مسائل پیش آمده در رویداد هفته فرهنگی قم در لبنان را می‌گشاید.

در قسمت بعدی این مطلب به بررسی جزییات رویداد هفته فرهنگی قم در لبنان و تخلفات صورت گرفته در برگزاری آن می‌پردازیم تا مخاطبان قم نیوز بدانند بودجه‌های دولتی در چه روندی خرج شده و روند نظارت بر خرج کردن آن چگونه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار