کد خبر: ۷۸۱۷۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 21 September 2019

طی مراسم بازدید وزیر علوم وتحقیقات فناوری از پروژه احداث ساختمان دانشکده دامپزشکی آمل ، داوود دومیری گنجی ريیس دانشگاه تخصصی فناوریهای نوین امل با اشاره به جایگاه امل درتوسعه علمی وپرورش عالمان درجهان اشاره کردوگفت ؛ ازدیرباز تاکنون شهرستان امل مهد علم ودانش بوده و توانسته بزرگانی همچون ایت الله حسن زاده املی وجوادی املی به دنیای علم وپیشرفت تقدیم کند

دومیری گنجی اظهارداشت: شهرستان آمل يکي از شهرهاي قديمي کشور مي باشد که جزو اولين شهرهاي ايران است که در زمينه هاي مختلف علمي پرتلاش ظاهر شده و دانشمندان و فيلسوف هاي بزرگي پرورش داده است،
برترین دانشمند جهان در سال گذشته اظهارداشت؛ امل همچنان در پرورش نیروهای نخبه و دانشمند محور پیشتازانه حرکت کرده و بزرگاني چون حضرت علامه جوادي آملي و حضرت علامه حسن زاده آملي و ...به جهان تحویل داده که این پیشتازان علمی ازافتخارات عظیم این شهرستان و کشورو دنیای علم مي باشند.

دومیری گنجی همچنین درادامه سخنانش گزارشی ازعملکرد حوزه های مختلف دانشگاه و همچنین ساخت و توسعه دانشکده دامپزشکی دانشگاه فناوريهاي نوين آمل ارائه کرد

در ادامه جلسه يوسفيان نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی خطاب به دکتر غلامي وزير علوم ، تحقيقات و فناوري و ديگر مسئولين، بیان کرد: دانشگاه تخصصی فناوري هاي نوين بیش از هزار نفر دانشجو در حال تحصيل دارد و با کمک و حمايت فرماندار ساخت و سازهاي خوبي براي اين دانشگاه انجام شده و هم اکنون نيز پروفسور دوميري گنجي بعنوان يکي از افتخارات استان مازندران وجهان ،در اين شهرستان در حال خدمت هستند و براي پيشرفت و توسعه اين دانشگاه با همکاري همکارانشان زحمات زيادي می کشند که قابل تقديرو تشکر می باشد.

یوسفیان خطاب به وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری اظهارداشت، با توجه به اینکه براي پايان کار پروژه دانشکده دامپزشکی مبلغ چهارده ميليارد تومان هزينه و اعتبار نياز می باشد، هرمبلغی که وزیر برای تکمیل این پروژه کمک نمایند، اینجانب نیز به همان اندازه از ردیف های دیگر بودجه کمک خواهم نمود.
در ادامه این مراسم غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن خشنودی وتشکر از روندپیشرفت کار بیان کرد: ویژگی تخصصی بودن دانشگاه فناوری های نوین این شهرستان، یکی از امتیازاتی است که این دانشگاه را از سایر دانشگاهها متمایز می کند. 

وی تصریح کردند: تربیت نیروهای نخبه و انجام کارهای پژوهشی در دانشگاه تخصصی فناوری های نوین اقدامی به جا و شایسته بوده که مدیران دانشگاه این مهم را به بهترین نحو ممکن اجرایی کردند .
وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: دانشگاه فناوری های نوین توانسته با توجه به تازه تأسیس بودن، خوب ظاهر شود و این موضوع ما را ملزم به حمایت های بیشتر و بهتر کرده است.
غلامی در ادامه خاطر نشان کرد: دانشگاههای کوچک اگر با مدیریت درست و بر اساس برنامه ریزی های مدون و مناسب اداره شوند، می توانند اقدامات بزرگی انجام دهند.
 درپایان مراسم، وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: دانشکده دامپزشکی آمل با پیگیری های یوسفیان نماینده محترم مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان شهرستانی و استانی، در حال ساخت بوده و تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد.

این مقام مسوول یادآورشد؛ وزارت علوم طبعاً برای به نتیجه رسیدن پروژه های نیمه کاره، تمام تلاش خود را خواهد نمود و از تمامی دستگاههای مربوطه، حداکثر همکاری را خواستار شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار