از صدرنشینی خوشه طلایی تا ادامه بحران در شهرداری تبریز
خوشه‌طلایی‌ساوه هم مقابل رایکابابل ۲ بر یک توانست به پیروزی برسد. با وجود اینکه بابلی‌ها نیمه اول را خوب شروع کردند و در دقیقه ۳۵ توسط محمد امین رضایی به گل رسیدند اما در دقیقه ۴۱، بازی توسط کامبیز دهقانی بازیکن خوشه‌طلایی به تساوی کشیده شد. گل پیروزی را هم اصغر ‌نصیری در دقیقه ۵۶ برای خوشه‌طلایی به ثمر رساند
کد خبر: ۷۸۱۸۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰ 21 September 2019

 هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته یک با برد مس‌رفسنجان و خوشه طلایی ادامه یافت.

به گزارش ایسنا، هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال ایران با ۶ بازی ادامه یافت. در مهم‌ترین این دیدار ها تیم‌های مس‌رفسنجان و خوشه‌طلایی‌ساوه به پیروزی رسیدند.

مس‌رفسنجان با برد یک بر صفر مقابل شهرداری‌تبریز، توانست بالاتر از فجرسپاسی قرار بگیرد. تک گل مس را فرزاد محمدی در دقیقه ۴۶ به ثمر رساند.

خوشه‌طلایی‌ساوه هم مقابل رایکابابل ۲ بر یک توانست به پیروزی برسد. با وجود اینکه بابلی‌ها نیمه اول را خوب شروع کردند و در دقیقه ۳۵ توسط محمد امین رضایی به گل رسیدند اما در دقیقه ۴۱، بازی توسط کامبیز دهقانی بازیکن خوشه‌طلایی به تساوی کشیده شد. گل پیروزی را هم اصغر ‌نصیری در دقیقه ۵۶ برای خوشه‌طلایی به ثمر رساند تا این تیم هم ۱۴ امتیازی شود.

در دیگر بازی مهم این هفته بادران‌تهران به مصاف سرخپوشان‌پاکدشت رفت که این بازی ۲-۲ مساوی شد.

هردو گل بادران را رضا مرادی از نقطه پنالتی وارد دروازه سرخپوشان کرد.

دیگر نتایج هفته ششم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال:

مس‌کرمان ۳-۱ ملوان
گل‌ریحان‌البر ۳-۰ داماش‌گیلان
سپیدرودرشت ۰-۰ آلومینیوم‌اراک

در جدول رقابت‌های لیگ یک فوتبال ایران، تیم‌های خوشه‌طلایی و مس رفسنجان با ۱۴ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار دارند و فجرسپاسی و نود ارومیه هم با ۱۳ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم جای گرفته‌اند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار