دونالد ترامپ "رسانه‌های مغرض" را به انتشار "داستان‌های ساختگی بی‌شمار" متهم کرد.
کد خبر: ۷۸۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ 22 September 2019

 

تابناک / دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا در توییتر نوشت: رسانه‌های مغرض هفته بسیار بدی داشتند. آن‌ها داستان‌های ساختگی بی‌شماری منتشر کردند و دستشان رو شد، به ویژه (روزنامه) نیویورک تایمزِ شکست خورده که در ۱۰ سال گذشته بیش از هر روزنامه دیگری در تاریخ سرمایه از دست داده و (روزنامه) واشنگتن پست پرخاشگر. آن‌ها دشمنان مردم هستند.

ترامپ همچنین "رسانه‌های اخبار جعلی" را "شریک" دموکرات‌ها دانست.

به گزارش پایگاه خبری هیل، او در توییتی دیگر نوشت: رسانه‌های اخبار جعلی این روزها نه تنها صحت حقایق را بررسی نمی‌کنند، بلکه آگاهانه حقایقی ساختگی را بیان می‌کنند. آن‌ها حتی منابعی ساختگی را (برای گزارش‌های خود) مطرح می‌کنند تا از شرکایشان، از دموکرات‌ها حمایت کنند. این کار بسیار غلط است اما دیگر برای آن‌ها حتی مهم نیست. آن‌ها کاملا دیوانه شده‌اند!

مشخص نیست ترامپ در این توییت‌ها به چه گزارشی اشاره دارد اما نیویورک تایمز و واشنگتن پست هر دو گزارش‌هایی منتشر کرده‌اند که در روزهای اخیر خشم ترامپ را برانگیخته است. رییس‌جمهوری آمریکا در روزهای جمعه و شنبه بر سر افشای گفت‌وگوی تلفنی‌اش با رییس‌جمهوری اوکراین که در آن خواستار انجام تحقیقاتی درباره پسر جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ شده بود، از رسانه‌ها انتقاد کرد.

او این گزارش‌ها را "شکار موهومات اوکراین" توصیف کرد.

او در توییتر نوشت: حالا که دموکرات‌ها و رسانه‌های اخبار جعلی در طرح‌های شکار موهومات خود در تلاش هستند، سعی می‌کنند طرح دیگری را که به اندازه دیگر طرح‌هایشان احمقانه است، آغاز کنند که آن را "شکار موهومات اوکراین" می‌خوانیم، در حالی که همزمان در تلاشند تا از جو بایدن خوابالو حمایت کنند. این ماجرا هم شکست می‌خورد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: دونالد ترامپ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار