همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس، ۱۲ سرباز نمونه رده های نظامی سپا، ناجا، زندان و دادگستری شهرستان دماوند تجلیل شدند.
کد خبر: ۷۸۲۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ 24 September 2019

سربازان نمونه شهرستان دماوند تجلیل شدند

به گزارش تابناک تهران، سردار داوود روشنی، مسئول قرارگاه مهارت آموزی نیروی انسانی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز دوشنبه در این مراسم اظهار داشت: گرچه دشمن در ۳۱ شهریور ماه سال ۵۹ با چراغ سبز آمریکا و دیگر کشورهای غربی، به ایران حمله کرد ولی با عنایت الهی و رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و همچنین ایثار، از خود گذشتگی، جوانمردی و شجاعت رزمندان این مرز و بوم، اهداف آنان نقش برآب شد.

وی ادامه داد: آنچه موجب شد ایران در دوران دفاع مقدس پیروز میدان باشد، جایگاه رهبری و ولایت فقیه و وحدت مردم بود و امروز وظیفه ما است تا با حضور در صحنه و توجه به فرمایشات داهیانه مقام معظم رهبری، با آگاهی و هوشیاری اهداف دشمن را خنثی کنیم.

مسئول قرارگاه مهارت آموزی نیروی انسانی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: بدانیم که دشمن از اسلام، ولایت، روحیه ایمان و اعتقاد ملت ایران می ترسد و توانایی مبارزه نظامی ندارد ولی با جنگ فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی به دنبال اهداف شوم خویش است تا ما را زمین گیر کند اما بصیرت و آگاهی ما، دشمن را زمین گیر خواهد کرد.

سردار روشنی گفت: سرباز زینت کشور است چرا که برای دفاع از امنیت کشور و حریم ولایت به خدمت مقدس سربازی آمدند و این جایگاه یک افتخار است.

سرگرد پاسدار روح الله عرب، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند نیز در این مراسم اظهار داشت: سربازان امروز، پاسداران خون شهدایی هستید که برای حفظ آرمان های انقلاب و اسلام جان خود را فدا کردند و امروز وظیفه حفاظت از خون پاک آنان است.

وی ادامه داد: بهترین الگو برای جوانان کشور، حضرت علی اکبر(ع) است چرا که این حضرت همواره برای حفظ آرمان های اسلام پا در رکاب بودند؛ رهبر معظم انقلاب در گام دوم به سه رکن مهم خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی در نسل جوان تاکید کردند و این خود مقدمه ظهور حضرت حجت (ع) است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار