رییس شورای شهر تهران گفت: اهالی رسانه حماسه دفاع مقدس را با استفاده از قلم و تصاویر ثبت کرده و به آیندگان منتقل کردند.
کد خبر: ۷۸۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ 25 September 2019

اهالی رسانه حماسه دفاع مقدس را زنده نگه داشتند

به گزارش تابناک تهران، محسن هاشمی عصر سه شنبه در همایش همراز با شقایق و  نکوداشت ایثارگران و اهالی رسانه فعال در حوزه دفاع مقدس  که در ساختمان شماره 2 شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد افزود: دفاع مقدس در تاریخ کشور ایران جلوه خاص در حراست از مرز و بوم ایران دارد ،‌ چون ایستادگی ملت ایران را در دفاع از وطن و تمامیت ارضی کشور به الگویی بی‌نظیر برای جهانیان نشان داد.

وی یادآورشد: اگر شهدای دفاع مقدس نبودند امروز این امنیت را نداشتیم و امنیت کنونی را مدیون آنان هستیم و باید قدردان ایثارگری آنان باشیم.

هاشمی اظهارداشت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس مسلما فقط تکریم ایثارگران محسوب نیست و باید این موضوع را مدنظر داشت که صیانت از یک حماسه کمتر از خود آن حماسه محسوب نمی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین به نزدیک شدن ایام شهادت امام سجاد (ع)  اشاره و خاطرنشان کرد: اگر صحبت ها و سخنرانی های امام سجاد(ع) نبود شاید حماسه کربلا نیز به امروز منتقل نمی شد و کسی از اتفاقات عاشورا مطلع نمی‌شد.

وی ادامه داد: آیت الله هاشمی در هشت سال دفاع مقدس علاوه بر مسئولیت فرماندهی، خاطرات خود را نیز ثبت کرد که در قالب کتاب منتشر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار