دیدارهای مرحله یک شانزدهم حذفی از امروز آغاز می شود و تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۷۸۳۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶ 28 September 2019

فارس، دیدارهای مرحله یک شانزدهم جام حذفی از امروز( شنبه ) با یک دیدار در شهر کرمان آغاز می شود و فردا (یکشنبه) نیز 6 بازی دیگر این مرحله برگزار می شود. دو تیم پرسپولیس و استقلال روز دوشنبه به میدان می روند.

نگاهی به این بازی ها می اندازیم:

مس کرمان- بادران تهران؛ نبرد لیگ یکی

این بازی لیگ یکی ها محسوب می شود. مس کرمان در این فصل هنوز به شرایط مورد نظر نرسیده و با 8 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد ولی بادران تهران 12 امتیازی پنجم است. هر دو تیم شرایط مناسبی از نظر امکاناتی دارند و جز تیم های خوب لیگ یک محسوب می شوند. مس زمانی به فینال جام حذفی هم رسیده بود که در فینال بازی را به تراکتور تبریز باخت. بنابراین مسی ها جام حذفی را کاملا جدی گرفته اند.

گل گهرسیرجان - نفت مسجدسلیمان؛ پدیده لیگ برتر در کویر

از بخت بد یکی از این دو تیم لیگ برتری باید حذف شوند. گل گهر میزبان است و شانس بیشتری برای برد در این مسابقه دارد ضمن اینکه از نظر مالی و امکاناتی شرایطش با نفت مسجدسلیمان قابل مقایسه نیست. مهدی تارتار سرمربی تیم هفته گذشته اعلام کرد شرایط این تیم فاجعه بار است و حتی پزشک هم ندارند! با این حال نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر با وجود مسابقه با تیم های مدعی هنوز شکست نخورده اند و به قول گل محمدی پدیده لیگ برتر هستند ولی گل گهر دو باخت در کارنامه این فصل خود دارد و به همین دلیل شعار حیاکن و رها کن علیه کادرفنی این تیم در ورزشگاه ها شنیده شد!

سایپا - داماش گیلانیان؛ نایب قهرمان پرطرفدار در تهران

نارنجی پوشان تهرانی بعد از دو باخت متوالی در لیگ برتر اکنون میزبان فینالیست فصل گذشته جام حذفی هستند. داماش گیلانیان که در لیگ یک حضور دارد فصل گذشته فینال جنجالی را یک بر صفر به پرسپولیس واگذار کرد و نایب قهرمان شد. این تیم داماش بسیار پر هوادار است و فینال حذفی فصل قبل هم بخاطر 500 تماشاگر این تیم آن همه با جار و جنجال همراه شد. داماشی ها از نظر فنی هم تیمی قابل تحسین هستند بنابراین شاگردان ابراهیم صادقی قطعا حریف غول کش خود را دستکم نخواهند گرفت و دوست ندارند اسیر شگفتی شوند.

پاس همدان - تراکتورتبریز؛ بازی خاطره انگیز برای دنیزلی!

سرخپوشان تبریزی در جام حذفی این فصل خیلی خوش شانس بودند زیرا یکی از ساده ترین قرعه ها نصیب آنها شد و پاس همدان تیم لیگ دسته دومی قرار می گیرد. مصطفی دنیزلی سرمربی تراکتور با تیم پاس قدم به فوتبال ایران گذاشت اما این پاس همدان با آن پاس تهران زمین تا آسمان تفاوت دارد.زمانی دنیزلی با پاس در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت و اکنون دست سرنوشت این دو را مقابل یکدیگر قرار داده است. تراکتور با نیمی از توان خود هم می تواند پاس را شکست بدهد مگر اینکه اتفاق حیرت انگیزی در این بازی رخ بدهد! این مسابقه می تواند به نوعی حس نوستالژیک برای دنیزلی باشد.

قشقایی شیراز - صنعت نفت آبادان؛ خلق شگفتی؟

قشقایی ها زمانی که در لیگ دسته دوم بودند با حذف پرسپولیس برانکو خودشان را به فوتبال ایران معرفی کردند. در این فصل هم رضا عنایتی سرمربی تیم بود که به دلیل مشکلات از سمتش استعفا کرد و اکنون قشقایی تیم محبوب شیرازی ها مقابل صنعت نفت قرار می گیرد . صنعت نفت لیگ برتری است ولی اگر شاگردان اسکوچیچ بخواهند مغرورانه وارد میدان شوند شکست و حذف شدنشان خیلی دور از انتظار نخواهد بود.

نساجی مازندران - شهر خودرو مشهد؛ نبرد بزرگ در قائمشهر

جذاب ترین مسابقه یکشنبه در شهر قائمشهر برگزار می شود و دو تیم لیگ برتری در حالی مقابل یکدیگر قرار می گیرند که در جدول لیگ برتر فقط دو امتیاز باهم فاصله دارند و شهر خودرو 10 امتیازی است و نساجی 8 امتیاز دارد. برنده این مسابقه شانس این را دارد که در مرحله بعدی با حریفانی از لیگ یک یا حتی لیگ دسته دوم روبه رو شود بنابراین سخت ترین بازی دو تیم در جام حذفی همین اولین مسابقه شان است. نساجی با هواداران پرشورش برای برد بازی خواهد کرد و کار شاگردان یحیی در مازندران خیلی سخت خواهد بود.

نیروی زمینی - نود ارومیه؛ بازی راحت برای ارومیه ای ها

نیروی زمینی تنها تیم بدون برد وبدون امتیاز لیگ دسته اول است که در اولین بازی جام حذفی میزبان تیم نود ارومیه است که شرایطش بد نیست و در لیگ یک با 13 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد. پیروزی نود ارومیه در این مسابقه دور از انتظار نیست.

برنامه مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال:

شنبه 6 مهر 98

مس کرمان - بادران - ساعت15- ورزشگاه امام علی(ع) کرمان

یکشنبه 7 مهر 98

گل گهر سیرجان - نفت مسجدسلیمان - ساعت17:30 - ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان

سایپا تهران - داماش گیلانیان - ساعت17:15- ورزشگاه پاس قوامین تهران

پاس همدان - تراکتور - ساعت15:30- ورزشگاه حاجی بابایی همدان

قشقایی شیراز - صنعت نفت آبادان - ساعت17:15- ورزشگاه حافظیه شیراز

نساجی مازندران - شهر خودرو مشهد - ساعت15:30- ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

نیروی زمینی تهران - نود ارومیه - ساعت15:30- ورزشگاه غدیر تهران

دوشنبه 8 مهر 98

ماشین سازی تبریز- پرسپولیس تهران - ساعت15:30- ورزشگاه بنیان دیزل تبریز

فجرسپاسی شیراز - فولاد خوزستان - ساعت17:15 - ورزشگاه حافظیه شیراز

خیبرخرم آباد- فولاد مبارکه سپاهان - ساعت16:30 - ورزشگاه تختی خرم آباد

پارس جنوبی جم - ذوب آهن اصفهان - ساعت17:15 - ورزشگاه تختی شهر جم

پیکان تهران - شهدای رزکان کرج - ساعت17:15 - ورزشگاه شهدا شهر قدس

خوشه طلایی ساوه- شاهین بوشهر - ساعت17:15 - ورزشگاه یادگار امام (ره) قم

گل ریحان البرز - استقلال تهران - ساعت18:15 - ورزشگاه انقلاب کرج

سردار بوکان - شهرداری ماهشهر - ساعت15:30 - ورزشگاه خاتم الانبیا بوکان

استقلال ماشهر- مس نوین کرمان - ساعت17:30 - ورزشگاه شهدا ماهشهر

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار