فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مذاکره مشکلات را رفع نمی کند گفت: برای حل مشکلات باید روی پای خود ایستاد و راه شهدا را ادامه دهیم.
کد خبر: ۷۸۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ 29 September 2019

سردار اشتری: مذاکره مشکلات را رفع نمی‌کند

به گزارش تابناک تهران، سردار حسین اشتری شامگاه شنبه در یادواره شهدای مسجد الزهرا (س) محله اتابک تهران در سخنانی اظهار داشت: به برکت خون شهدا و درایت رهبری امروز قدرت بزرگی در دنیا و منطقه هستیم به طوری که در طول ۴۰۰ سال اخیر به چنین پیشرفت ها و قدرتی دست نیافته بودیم؛ گرچه مردم با مشکلات اقتصادی مواجه هستند اما می توانیم این مشکلات را نیز حل کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: زمانی که کشور وارد جنگ با عراق شد نه تنها یک ارتش سازمان یافته نداشتیم بلکه نیازمند سیم خاردار از کشورهای دیگر بودیم که با جان فشانی های رزمندگان اسلام و درایت حضرت امام (ره) در این نبرد بزرگ پیروز شدیم چرا که شهدا با توکل بر خدا و لبیک به ولایت وارد جنگ شدند و خداوند پیروزی را به ملت هدیه داد.

وی با بیان اینکه هرچه داریم از خون شهدا داریم افزود: در جنگ تحمیلی بیش از ۲۰۰ رزمنده به شهادت رسیدند که این شهدا برای ما یک قدرت است و قدرت های بزرگ جهان نمی توانند در برابر این شهدا و خانواده آنها پیروز شوند.

سردار اشتری با بیان اینکه باید یاد و خاطره این شهدا را زنده نگه داریم گفت: شهدا به برگزاری چنین مراسماتی نیاز ندارند بلکه ما به شهدا و خانواده آنها نیاز داریم.

وی با بیان اینکه کشور در جنگ نرم و تمام عیار فرهنگی دشمن قرار گرفته است افزود: دشمن با تمام توان به ارزش ها و آرمان های ما حمله ور شده است و بهترین مقابله با تهدیدات دشمن این است که یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دوران دفاع مقدس و ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) گفت: دشمن یک سال تلاش می کند که اعتقادات مردم را سست کند ولی همین دهه اول محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی حضور مردم در هیات مذهبی موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: اگر امروز نام شهدا در کوچه و خیابان های این محل و کشور است نشان دهنده عزت ما است چرا که این شهدا به ما عزت و آبرو دادند و اگر کسی مخالف این شهدا باشد حتما گمراه است.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: وصیت شهدا پیروی از ولایت است و ما باید تا آخر در این مسیر قرار داشته باشیم.

به گفته وی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس ۸ هزار و ۵۰۰ شهید و بیش از ۵ هزار شهید در عرصه نظم و امنیت تقدیم این نظام کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار