نماینده مردم رباط‌کریم گران کردن نان را کاری غلط دانست و گفت: دولت، نان، نانوایی‌ها و اتحادیه نانوایان را به حال خود رها کرده فلذا آزادپزها به فروش نان به قیمت بالا و نانوایان دولتی با فروش آرد و گاهی گران کردن نان مبادرت می‌ورزند.
کد خبر: ۷۸۳۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ 29 September 2019

 

دولت مسبب آشفتگی بازار نان/ گران کردن قوت غالب مردم امری غلط است

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره گران شدن نان اظهار کرد: گران کردن نان در سال جاری امری غلط و نادرست است.

وی در ادامه افزود: گران کردن نان در سال جاری باتوجه به خریدگندم توسط جهاد کشاورزی کیلویی ۱۷۰۰ تومان امری نادرست و غلط است.

نوروزی درباره وضعیت جریان نان بیان داشت : متاسفانه دولت، نان، نانوایی‌ها و اتحادیه نانوایان را به حال خود رها کرده فلذا آزادپزها با فروش نان به قیمت بالا و نانوایان دولتی با فروش آرد و گاها گران کردن نان مبادرت می‌ورزند.

نماینده مردم رباط کریم علت بهم ریختگی بازار نان را نبود متولی دانست و گفت: انتظار ما این است با احیای وزارت بازرگانی، وزیر بازرگانی و مدیران کل ورود کرده و با کمک اصناف، اتحادیه‌ها و تعزیرات جلوی .... گرفته شود.

قیمت نان در شهر تهران بالغ 50 درصد افزایش یافته و این درحالی است که سقف قیمت نان در نرخ نامه مصوب هیئت آرد و نان استان در شهرستان‌ها نیز اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار