حمیدرضا حاجی‌بابایی افزود: وجود بیش از یک‌هزارو ۸۰۰ جاذبه گردشگری همدان را به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری کشور تبدیل کرده است.
کد خبر: ۷۸۵۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸ 04 October 2019
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط، به مناسبت هفته نیروی انتظامی از میدان پژوهش تا مجتمع تفریحی و گردشگری عباس‌آباد همدان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این همایش بزرگ خانوادگی از ساعت هفت صبح روز جمعه ۱۲ مهرماه در مسیر حدود پنج کیلومتری میدان پژوهش تا تپه عباس‌آباد با حضور پرشور شهروندان و ورزشکاران برگزار شد.

در این همایش مدیرکل ورزش و جوانان همدان باتبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: همدان با جاذبه‌های بی‌نظیر گردشگری می‌تواند میزبان گردشگران زیادی از سراسر کشور باشد.

محسن جهانشیر اظهار داشت: کهن دیار هگمتانه جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی زیادی دارد که همین انگیزه‌ای برای سفر به این شهر محسوب می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز با تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: آرامشی که داریم حاصل تلاش شبانه روزی عزیزان نیروی انتظامی است.

حاجی‌بابایی اظهار داشت: همدان نقطه‌ای زیبا از ایران زیباست که جاذبه‌های فراوانی برای گردشگری دارد. 

وی تاکید کرد: همدان با بیش از سه هزار و ۳۰۰ سال قدمت شهرنشینی، قدیمی‌ترین شهر جهان است و به همین دلیل همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین انتخاب شده است.

حاجی‌بابایی افزود: وجود بیش از یک‌هزارو ۸۰۰ جاذبه گردشگری همدان را به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری کشور تبدیل کرده است.

دیگر نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: به برکت نیروی انتظامی امنیت در کشور برقرار است و به عنوان امن‌ترین کشور دنیا آرامش را به ما هدیه دادند.

امیر خجسته افزود: پیاده‌روی و ورزش همگانی، سلامتی را برای ما به ارمغان می‌آورد و باید ورزش همگانی در زندگی شهروندان نهادینه شود.

فرمانده نیروی انتظامی همدان نیز گفت: دومین روز از هفته نیروی انتظامی به نام "پلیس، آرامش و خانواده" نامگذاری شده است و خوشحالیم که موجب آرامش برای مردم و ورزشکاران شده ایم.

سردار بخشعلی کامرانی‌صالح افزود: هر روز صبح‌ها ورزش همگانی در پارک‌ها و ایستگاه‌های سلامت شهرستان‌های استان برپا می‌شود که همکاران ما نیز در کنار مردم ورزش و امنیت را برقرار می‌کنند.

وی تاکید کرد: این امنیت بدون مشارکت مردم حاصل نمی‌شود.

سردار کامرانی‌صالح بیان کرد: توسعه پلیس اجتماعی یکی از اولویت‌های ماست چرا که مشارکت مردمی را افزایش می‌دهد.

این پیاده‌روی بزرگ خانوادگی با مشارکت ارگان‌های دولتی و دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد برگزار و در پایان آن جوایزی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار