فرماندار شهرستان پردیس گفت: شهرستان پردیس به دلیل استقرار روزانه جمعیت با همه نقاط کشور متفاوت است و با کمک نیروی انتظامی به امنیت بیشتری نیاز دارد.
کد خبر: ۷۸۵۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ 05 October 2019

فرماندار:‌ جمعیت آینده پردیس به امنیت بیشتری نیاز دارد

به گزارش تابناک تهران، عبدالعظیم رضایی روز شنبه در مراسم صبحگاه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ضمن تقدیر از عملکرد خوب نیروی انتظامی، اظهار داشت: پلیس هوشمند امین مردم است و آنها به نیروی انتظامی اعتماد دارند.

وی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در صبحگاه شرکت کرده بود، افزود: نیروی انتظامی شهرستان با استفاده از روش‌ها و تجهیزات نوین به روزرسانی شود و با تمام قوا امنیت و آرامش شهروندان را در سطح منطقه تامین و حفظ کند.

فرماندار شهرستان پردیس با بیان اینکه مهمترین سرمایه، اعتماد مردم است، خاطر نشان کرد: سرمایه اجتماعی که از تمام امکانات و تجهیزات نظامی اهمیت بیشتری دارد، اعتماد مردم به نیروهای خدمتگزار نیروی انتظامی، پلیس، سپاه و بسیج است.

رضایی گفت: شهروندان با دیدن پلیس احساس امنیت می‌کنند و امانتداری و ایثارگری نیروی انتظامی برای مردم قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه امنیت بستر و پیش نیاز هرگونه فعالیت اقتصادی، اجتماعی، توسعه و پیشرفت است، اظهار داشت: تولید کنندگان و فعالان عرصه اقتصادی و اجتماعی با حمایت نیروی انتظامی در امنیت و با آرامش خاطر فعالیت می‌کنند.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: امنیت مثالی زدنی ایران اسلامی در بین کشورهای منطقه مرهون تلاش و فداکاری تمام سربازان وطن پرست و مومن در طی ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی است.

رضایی گفت: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی برای گرامیداشت فداکاری نیروهای خدمتگزار انتظامی است که برای حفظ امنیت جامعه تلاش می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار