مدیرعامل ساتکاب خبر داد:
محمدولی علاالدینی در حاشیه مراسم اختتامیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران با بیان این مطلب افزود: راه‌اندازی این دفاتر برای نخستین بار به منظور توسعه صادرات کالا و خدمات ایرانی انجام می‌شود و در این باره مقدمات راه اندازی نخستین دفتر در کشور لبنان انجام شده است.
کد خبر: ۷۸۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ 06 October 2019

مدیرعامل شرکت ساخت و تهیه کالای آب وبرق (ساتکاب) از راه‌اندازی دفاتر ثابت صادرات تولیدات ایرانی در زمینه تجهیزات آب و برق در کشور‌های هدف از جمله شمال آفریقا، سوریه، عراق و لبنان خبر داد.

محمدولی علاالدینی در حاشیه مراسم اختتامیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران با بیان این مطلب افزود: راه‌اندازی این دفاتر برای نخستین بار به منظور توسعه صادرات کالا و خدمات ایرانی انجام می‌شود و در این باره مقدمات راه اندازی نخستین دفتر در کشور لبنان انجام شده است.

وی افزود: افزایش کیفیت تولیدات ایرانی موجب رقابتی شدن این کالا‌ها در رقابت با معروف‌ترین نشان‌های تجاری جهان می‌شود ضمن اینکه این قابلیت و تولید آن‌ها با هزینه‌های کمتر، افزایش متقاضیان کالای ایرانی در بازار‌های بین المللی را در پی داشته است./ خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار