رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ری گفت: یکهزار و ۴۵۲ فرصت شغلی طی ۶ ماه نخست سال‌جاری در شهرک‌ها و لکه‌های صنعتی این شهرستان ایجاد شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۷۸۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ 12 October 2019

به گزارش تابناک تهران، حمیدرضا داداشی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فرصت‌های شغلی ثبت شده در سامانه کاریابی‌های شهرستان ری طی ۶ ماه اول سال گذشته یکهزار و ۲۵۳ شغل بود، ولی امسال با اجرای طرح‌های توسعه‌ای در واحدهای تولیدی افزایش یافت.

وی تصریح کرد: اجرای طرح کارورزی و مهارت آموزی بیشترین سهم را در اشتغال داشته است و فرصت‌های شغلی ایجاد شده بیشتر در حوزه‌های کشاورزی و صنعتی بوده است.

داداشی عنوان کرد: همچنین در این مدت ۲ هزار و ۴۶۴ نفر در مراکز کاریابی ری ثبت نام کرده‌اند که تاکنون ۶۴۱ نفر از این افراد با معرفی به شهرک‌های صنعتی صاحب شغل شدند.

وی با بیان اینکه نداشتن تخصص و مهارت‌های لازم از سوی کارجویان بزرگترین معضل افراد در پیدا کردن شغل مورد نظرشان است، افزود: اجرای طرح کارورزی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار و برگزاری دوره‌های فنی و حرفه‌ای در رشته‌های جدید می تواند تا حدودی معضل نبود مهارت در بین جویندگان کار را حل کند.

شهرستان ری با برخورداری از ۵۶ اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و ۱۰ هزار واحد صنعتی و صنفی به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار