رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با اشاره به اعتراض شماری از کارکنان انتظامات مترو گفت: تعدیل تعدادی از پرسنل مترو را به‌شدت تکذیب می‌کنیم، این افراد با حفظ قراردادهای موجود به بخش‌های دیگر شهرداری مامور می‌شوند.
کد خبر: ۷۸۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ 13 October 2019

به گزارش تابناک تهران، غلامحسین محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تجمع دیروز عده‌ای از این کارکنان معترض مترو اظهار داشت: برخی ابهام‌ها در خصوص وضعیت شغلی تعدادی از کارکنان مترو به وجود آمده و باعث نگرانی و ایجاد این ذهنیت در آنان شده بود که در شرایطی منجر به تعدیل آنان بشود، درحالی که اینطور نیست و ما این موضوع را به‌شدت تکذیب می‌کنیم.

وی تاکید کرد: هیچ تعدیلی رخ نداده است و اکنون مشکلی وجود ندارد.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران به سیاست های این سازمان برای بهبود فرآیندها در حوزه مدیریت منابع انسانی اشاره کرد و توضیح داد:‌ تصمیم‌هایی گرفته شده است که بتوانیم بهتر از منابع انسانی‌مان استفاده کنیم؛ در مترو هم مقرر شده تعدادی از پرسنلی که در شرایط فعلی مازاد هستند با حفظ قراردادهای خود در مترو به بخش‌های دیگر شهرداری مامور شوند چون عموما همه نیروهای رسمی هستند.

وی گفت:‌ این افراد در بخش های نگهبانی مترو فعال هستند از این رو مقرر شده که در بخش‌های دیگر شهرداری مشغول به فعالیت شوند.

محمدی تصریح کرد:‌ برخی اخبار غلطی به این افراد رسیده یا ابهام‌هایی برای آنان ایجاد شده که به ایجاد کدورت و تنش برای آنان دامن زده بود.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران اظهارداشت: پس از تجمع دیروز نیز در فضایی آرام جلسه ای برگزار و مجدد مباحث به این کارکنان توضیح داده شد، ضمن اینکه پیش از این نیز در جلسه هایی همکاران ما در مترو با حضور مسئولان متولی بحث وضعیت شغلی را شرح داده بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار