سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: شرکت توسعه نیشکر در احداث و ترمیم مدارس این ناحیه پیشقدم شده است.
کد خبر: ۷۸۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸ 17 October 2019

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به برگزاری نشست هم اندیشی با ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان گفت: بخشی از کارخانه‌ها و صنایع جانبی این شرکت در بخش اسماعیلیه واقع قرار دارند.

او با بیان اینکه احداث مدارس متوسطه اول و دوم در ۲ مسیر منتهی به بخش اسماعیلیه یک نیاز ضروری است، بیان کرد: تامین سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان از دیگر نیاز‌های این ناحیه محسوب می‌شود.

نیسی گمراوی اظهار داشت: با اعلام آمادگی شرکت توسعه نیشکر در زمینه تامین سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان مناطق روستایی، امیدواریم تا روز‌های این موضوع برطرف شود.

این مقام مسئول با تاکید بر موضوع که احیاء و ترمیم دبستان تربیت در روستای بیت مزبان از دیگر تفاهم‌های صورت گرفته با شرکت توسعه نیشکر است، افزود: آموزش و پرورش باید مورد توجه همه ارگان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ استان قرار گیرد.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز تصریح کرد: پیگیری‌های جدی به منظور احداث هنرستان پسرانه در بخش اسماعیلیه با همکاری شرکت توسعه نیشکر در حال انجام است.

براساس این گزارش، ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی استان خوزستان در این دیدار با اشاره به اینکه این شرکت تاکنون ۱۲ مدرسه در استان توسط این شرکت احداث گردید اظهار کرد: تعمیر جزئی بیش از ۱۳۰ مدرسه روستایی نیز تا کنون توسط این شرکت انجام پذیرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار