مسؤول بسیج سازندگی خوزستان گفت:بسیج سازندگی علاوه بر پروژه‌های محرومیت زدایی که عمده آنها احداث واحد مسکونی برای محرومان است، در زمینه اقتصاد مقاومتی از سال ۹۲ تاکنون بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به جوانان خوزستانی پرداخت کرده است.
کد خبر: ۷۹۱۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰ 28 October 2019

یونس زبیدی، مسؤول بسیج سازندگی خوزستان اظهار کرد: در مهرماه امسال سازمان بسیج سازندگی خوزستان با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و کمیته امداد امام خمینی(ره) 35 خانه تحویل مدد جویان کمیته امداد داد.

وی گفت: بسیج سازندگی علاوه بر پروژه‌های محرومیت زدایی که عمده آنها احداث واحد مسکونی برای محرومان است، در زمینه اقتصاد مقاومتی از سال ۹۲ تاکنون بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به جوانان خوزستانی پرداخت کرده است.

زبیدی با اشاره به اهمیت رونق تولید ملی گفت: در نتیجه این تسهیلات کم بهره از سال 92 تا 98 حدود 8 هزار کارگاه در خوزستان راه‌اندازی شد.

مسؤول بسیج سازندگی خوزستان بیان کرد: راه اندازی و کمک به کارگاه‌های کوچک و زود بازده یکی از اهداف تعیین شده در زمینه اقتصاد مقاومتی است که به کمک کارشناسان در این عرصه اقداماتی صورت گرفته است.

وی افزود: یکی از پروژه‌هایی که در زمینه اقتصاد مقاومتی و اشتغال جوانان در بسیج سازندگی در حال پیگیری است، شناسایی قطب‌های صنایع تبدیلی در شهرستان‌های خوزستان است. 

زبیدی با اشاره به شناسایی قطب‌های صنعتی غالب طی مطالعات میدانی در هر شهرستان گفت: در شهرستان‌های زاگرس نشین کارهای ریسندگی و بافندگی را در نظر داریم، شهرهایی که نخلستان‌های وسیع دارند فرآوری محصولات خرما، شهرهای شمال استان که قطب کشاورری هستند مانند شوشتر، شوش، گتوند، و اندیمشک صنایع تبدیلی صیفی جات و سبزی‌جات و در شهرهای بزرگ صنایع دستی و فرآوری‌های کشاورزی را نظر گرفته‌ایم. 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار