جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اعزام کاروان دانش‌آموزی راهیان نور به مناطق عملیاتی ادامه دهنده راه شهدا و لبیک به ولایت است.
کد خبر: ۷۹۳۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ 02 November 2019

فدوی: راهیان نور ادامه لبیک به ولایت است

به گزارش تابناک تهران، دریادار علی فدوی روز شنبه در آیین سراسری اردوهای راهیان نور دانش آموزی کشور در حرم امام خمینی(ره) اظهارداشت: کاروان‌های اعزامی راهیان نور جا پای رزمندگان دفاع مقدس گذاشته‌اند و شروع این اردوها با رمز دفاع از ولایت و آرمان‌های انقلاب آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: کاروان راهیان نور قدم در جایی می‌گذارند که انسان‌هایی جان خود را در آنجا فدا کردند و با انجام واجبات الهی به پیروزی رسیدند.

فدوی با بیان اینکه اعزام کاروان‌های راهیان نور بالاترین وجه تربیتی برای دانش آموزان است، گفت: هم اکنون نوبت دانش‌آموزان و جوانان است تا راه اسلام، قرآن و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را ادامه دهند.

وی تصریح کرد: راهی که این دانش‌آموزان آغاز می‌کنند برای ایجاد و ساخت تمدن بزرگ اسلامی و ظهور منجی عالم بشریت است.

جانشین فرمانده سپاه گفت: اکنون دانش‌آموزان حرکت بزرگ خود را با رمز لبیک یا خامنه ای آغاز می کنند و تا ظهور حضرت مهدی این راه را ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: زمانی که انقلاب اسلامی آغاز شد رزمندگان ما از فرصت اطاعت از ولایت استفاده کردند و موفقیت های انقلاب را یکی پس از دیگری رقم زدند و هم اکنون نوبت جوانان است تا این راه را ادامه دهند.

جانشین فرمانده سپاه گفت: رزمندگان ما در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و واجبات الهی قدم گذاشتند و در این راه شهید شدند همچنان که خیل عظیمی از جوانان و دانش‌آموزان ما نیز سعی در ادامه این راه را دارند.

وی ادامه داد: زمانی که دلدادگان ولایت جان در راه خداوند دادند و خون پاکشان بر زمین ریخت این خاک نیز عرفان و معنویت پیدا کرد.

فدوی تفکر را نخستین گام راه شهدا عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان باید راجع به خداوند و دستورات الهی بیشتر تفکر کنند و واجبات را انجام دهند.

جانشین فرمانده سپاه بیان کرد: اگر در راه دفاع از ارزش های انقلاب و واجبات خداوند موفق شویم وظیفه خود را به انقلاب، امام و شهدا به خوبی ادا کرده ایم.

وی ادامه داد: خط سرخ شهادت از روز عاشورا در صحرای کربلا آغاز شد و همچنان تا ظهور حجت ادامه دارد و جوانان ما باید همچنان این راه را ادامه دهند.

فدوی به اعزام کاروان‌های دختران دانش‌آموزی اشاره کرد و عنوان کرد: امام خمینی (ره) سه بار در دوران عمر پر برکت خود، زنان و دختران را رهبران خود نامید، چرا که زنان در زمان انقلاب و بعد از آن خط شکنی کردند و همواره نقش مهمی در انقلاب ایفا کردند.

جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه دختران تبلور و تجلی حضرت زهرا(س) هستند و همواره نقش بزرگ و کاملی را در کشور ایفا می کنند، بیان کرد: دختران ما اگر نقش خود را به خوبی انجام دهند می‌توانند جامعه بزرگ اسلامی را به خوبی ترسیم و حکومت الهی و اسلامی را اجرا کنند.

وی با بیان اینکه ائمه ما همواره سعی در اجرای واجبات الهی داشتند، گفت: یکی از واجباتی که خداوند در قرآن دستور داده است رعایت حجاب است و باید دختران به این مهم توجه کنند.

آیین بدرقه چهار هزار دانش آموز بسیجی از استان تهران مازندران و البرز امروز شنبه با حضور جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدیران وزارت آموزش و پرورش در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار