معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک گفت:‌ دیواره های شهری شمال تهران به مساحت بیش از 5 هزار متر مربع با اجرای طرح و نقش و رنگ، گالری هنری شد.
کد خبر: ۷۹۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ 03 November 2019

دیواره‌های شهری شمال تهران زیباسازی شد

به گزارش تابناک تهران، «رضا عبدالملکی» اظهار داشت: دیواره های شهری شمال تهران در مجاورت بزرگراه ها، میادین، معابر اصلی، مراکز عمومی و فرهنگی با اجرای طرح های گرافیکی، از جمله اجرای قطعات سیاه مشق، خط نقاشی و بوم بنرها به صورت یک گالری هنری زیباسازی شد.

وی افزود: بزرگترین گالری هنری اجرا شده در دیواره بلوار رشیدالدین فضل الله است که به طول 1 هزار و 500 متر مربع با استفاده از اشعار مولانا، حافظ و نصب بوم های بنری از مراکز تفریحی و گردشگری منطقه یک از جمله کاخ و بوستان نیاوران و موزه سینما به صورت شبانه روزی طراحی و اجرا شد.
عبدالملکی ادامه داد: دیواره بیمارستان شهدا به طول 200 متر مربع نیز با استفاده از مضامین شفاء و توکل به خدا و اشعار امید بخش نقاشی شده است.
معاون شهردار منطقه یک افزود: اجرای احادیث و آیات با مضامین نعمات الهی و رحمانیت خداوند بر دیواره های مسیر کوهنوردی درکه از دیگر اقدامات است.
وی اجرای این طرحها را با همکاری گروه های دانشجویی دانست و گفت: نقاشی در مقابل ساختمان شهرداری منطقه یک به طول 24 مترمربع، ضلع شمال میدان تجریش و دیواره سینما بهار به طول 200 مترمربع و دیواره بزرگراه شهید چمران نرسیده به بزرگراه یادگار امام(ره) به طول 175 متر مربع از دیگر اقدامات اجرا شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار