رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: امیر موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع راهپیمایان یوم الله ۱۳ آبان سخنرانی می کند.
کد خبر: ۷۹۳۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ 03 November 2019

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی سخنران مراسم ۱۳ آبان تهران است

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح رویکرد و سیاست‌های راهپیمایی ۱۳ آبان سال جاری طی سخنانی بیان کرد: در راهپیمایی امسال در کنار شعار همیشگی مرگ بر آمریکا،‌ شعار هیهات مناالذله، شعار مردم ایران خواهد بود که از آموزه‌های سالار شهیدان امام حسین (ع) است.

وی با اشاره به نقش برجسته و غیر قابل انکار تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، شهادت جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان توسط عوامل رژیم شاه و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی و نیز اقشار مختلف مردم می توانند برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر این مراسم ایفای نقش کنند.

رییس ستاد برگزاری ۱۳ آبان استان تهران یادآور شد: مردم با حضور گسترده و پرشور خود در مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان به ویژه آمریکا را نقش برآب می‌کند و پاسخ محکمی به دشمنان ایران اسلامی خواهند داد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: تجمع روز ۱۳ آبان در شهر تهران از ساعت ۹:۳۰صبح، دوشنبه ۱۳ آبان در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا واقع درخیابان آیت الله طالقانی، تقاطع خیابان شهید مفتح برگزار خواهد شد و از دیگر برنامه های این روز می توان به قرائت قرآن توسط قاری ممتاز دانش آموز ، اجرای گروه سرود ، قرائت بیانیه دانش آموزی و دانشجویی، قرائت قطعنامه مراسم و حضور نمایندگانی از کشورهای جبهه مقاومت اشاره کرد.

وی گفت: امیر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران  در جمع راهپیمایان سخنرانی خواهد کرد.

حجت الاسلام محمودی در پایان خاطر نشان کرد: حضور مسئولان در مراسم یوم الله ۱۳ آبان یک مطالبه جدی مردمی است مگر نه اینکه مسئولان از جنس مردم و بر آمده از ملت هستند پس باید در مراسم یوم الله ۱۳ آبان در میان مردم باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار