مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی قزوین : طی یک ماهه گذشته ۳۶مورد حکم قطعی قلع و قمع بناهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان قزوین اجرا شده است .
کد خبر: ۷۹۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ 04 November 2019

اجرا۳۶ مورد حکم قلع و قمع تغییر کاربری غیر مجاز در قزوین

به گزارش تابناک قزوین،پرویز عبدی مدیریت امور اراضی استان قزوین گفت: این بناهای شامل ؛ دیوار کشی ، بنا و ساخت و ساز غیرمجاز است که طی یک ماه اخیر با حضور نماینده دادستان و استانداری ، نیروی انتظامی و فرماندهی یگان حفاظت از اراضی کشاورزی و اموراراضی شهرستان قزوین اجرا شده است .

عبدی تصریح کرد : این احکام درروستاهای ؛ زرشک ، رزجرد ، رشتقون ، میانبر ، آشنستان ، مرزعه میانچال ، حوالی امام زاده اباذر ، مزرعه میانچال ، شفیع آباد ، نیاق والولک ، نجف آباد و پرسه (بلوک پرمخاطره ) تخریب شده که با اجرای آن بیش از ۱۵ هکتار از اراضی اعاده به وضع سابق برگشت داده شد .

به گفته وی به منظور حفظ و حراست از اراضی کشاورزی، زارعی و باغی به عنوان منابع ملی و حیاتی در تامین امنیت غذایی، و همچنین در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها این احکام اجرا شده است .

مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین از شهروندان خواست : جهت حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی با شماره تلفن ۱۳۱ تماس بگیرند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار