مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت کمیته امداد استان تهران گفت: در هفت ماهه نخست امسال ۷۱میلیارد و ۵۱۱ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان استان تهران ارائه شده است.
کد خبر: ۷۹۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ 05 November 2019

۷۱ میلیارد تومان قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد تهران ارائه شد

به گزارش تابناک تهران، حسین خجسته فاضل اظهارداشت: این مبلغ در هفت ماه نخست سال جاری و از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و هم افزایی با بانک قرض الحسنه مهر ایران پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات صندوق امداد ولایت در زمینه ازدواج، درمان، تحصیل، مسکن و اشتغال به واجدین شرایط پرداخت می‌شود، بیان کرد: این صندوق از سپرده گذاری خیران، ادارات و سایر دستگاه‌ها استقبال و طبق تفاهم نامه به معرفی شدگان طرف مقابل تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌کند.
مدیر امور شعب کمیته امداد استان تهران به فعالیت‌های این صندوق در سال ۹۸ اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه علاوه بر امضای تفاهم نامه و هم افزایی با مساجد و موسسات خیریه ۷۱ میلیارد و ۵۱۱ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه، به ۱۱ هزار و ۴۰ نفر پرداخت شده است.
خجسته فاضل ادامه داد: این مبلغ در سرفصل حمایتی برای ۸۷۷۱ نفر، ودیعه مسکن ۱۰۲۹ نفر، اشتغال ۱۱۰۱ نفر و مسکن ۱۳۹ از نیازمندان پرداخت شده است.
مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران خاطر نشان کرد: ۲۸ میلیارد و ۱۵۷ میلیون تومان از صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و ۴۲ میلیارد و ۳۵۹ میلیون تومان از بانک قرض الحسنه مهر ایران به نیازمندان پرداخت شده است.
وی به سقف پرداختی تسهیلات قرض الحسنه توسط صندوق امداد ولایت اشاره و بیان کرد: سقف پرداخت تسهیلات کارگشایی تا ۵ میلیون تومان و تسهیلات اشتغال زایی و همچنین خرید مسکن ۳۰ میلیون تومان است.
خجسته فاضل، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ قرض الحسنه در جامعه، پرداخت حداکثری وام‌های قرض الحسنه به صورت هدفمند، اخذ کمترین کارمزد در مقایسه با سایر بانک‌ها و مؤسسات، ایجاد و کسب رضایت و اعتماد در مشتریان و همچنین ارائه خدمات مناسب و متنوع را از اهداف و چشم اندازهای این صندوق عنوان کرد.
 وی همچنین به تعداد شعب و عاملین صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در استان تهران اشاره کرد و ادامه داد: سه شعبه از این صندوق در کلانشهر تهران واقع در خیابان شریعتی، فرجام و مالک اشتر و ۴۴ عامل در دفاتر کمیته امداد کار پرداخت تسهیلات به نیازمندان را برعهده دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار