عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه منطقه ۲۲ کمبود مدرسه دارد گفت:‌ شهرداری باید از میزان تحقق تامین سرانه آموزشی این منطقه گزارش دهد.
کد خبر: ۷۹۴۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ 05 November 2019

به گزارش تابناک تهران، احمد مسجدجامعی روز سه شنبه در یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه شورا  با اشاره به اینکه در قانون آموزش و پرورش انبوه‌سازان موظف به تأمین سرانه آموزشی بودند گفت: این قاعده در منطقه ۲۲ براساس مطالعه‌ای که در سال ۱۳۹۵ انجام شد، رعایت نشده به شکلی که از ۴۵ مورد مرکز آموزشی تنها پنج مورد آن احداث شده و ۴۰ مورد تأمین نشده است.  
وی گفت: در حقیقت این موضوع یک تخلف است که باید آقای مظاهریان معاون فعلی شهردار تهران که در آن زمان مسئولیت داشتند و با انبوه‌سازان کار می‌کردند، پاسخ دهند.

عضوشورای شهر تهران تاکید کرد: شهرداری باید گزارشی از میزان تحقق تأمین سرانه‌های آموزشی در این منطقه ارائه کند.

 مسجد جامعی در ادامه اظهار داشت: باید شهرداری تهران گزارشی از شوراهای دانش‌آموزی به صحن شورا ارائه کند تا میزان سهم شهرداران مدارس و اجرایی شدن این موضوع مشخص شود.

وی همچنین خواستار ارائه گزارشی از سوی آتش‌نشانی در مورد مدارس پرخطر شد و افزود: مقرر شده کار مشترکی میان شهرداری و آموزش و پرورش انجام شود تا اقدامات صورت گرفته در مورد شناسایی و رفع خطرات موجود در این مدارس ارائه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار