دکتر محققی، از سرمایه گذاران، رشته های مختلف ورزشی در باشگاه رئال مونسترآلمان دعوت به همکاری کرد .
کد خبر: ۷۹۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۷ 07 November 2019

به گزارش تابناک تهران؛ دکتر گابریل محققی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری برنا گفت: باشگاه رئال مونستر  درچند رشته ورزشی از جمله فوتبال ساحلی  از سال 2013 در شهر مونستر  یکی از شهرهای بزرگ آلمان که در ایالت نوردراین-وستفالن در ناحیه وستفالیا واقع شده‌است، شروع بکار کرده و هر سرمایه گذاری که بخواهد در هر رشته ی ورزشی سرمایه گذاری و کار کند و در اروپا فعال باشد ، استقبال خواهیم کرد و این فرصت مغتنمی است که در اختیار سرمایه گذاران قرار دارد که موجب موفقیت در ورزش می شود و ما نیز می توانیم باشگاه رئال مونستر را در اروپا قدرتمندتر نماییم.

وی افزود: یکی از اصلی ترین پارامترهای در انتخاب کشور آلمان برای سرمایه گذاری اعطای اقامت در اثر سرمایه گذاری است. سرمایه گذاری شما باید این تضمین را ایجاد کند که در اثر سودآور بودن آن باعث اهدای اقامت و تابعیت به شما می شود.

محققی با یبان اینکه در سال های اخیر دید مناسبی نسب به کسانی که سرمایه گذاری خارجی را پیشنهاد می کنند وجود نداشته است اظهار داشت: این موضوع ناشی از عدم آگاهی و علم به شرایط سرمایه گذاری خارجی است. سرمایه گذاری خارجی را می توان یکی از شریان های اصلی حفظ اقتصاد و بازگشت سرمایه به سود بالا به داخل کشور دانست و سرمایه گذاری در کمپانی های آلمانی می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.

وی در پایان تاکید کرد: تنها راه ساده برای یافتن بهترین کشور برای سرمایه گذاری این است که در ابتدا بررسی کنیم که آیا مردم آن کشور از زندگی خود راضی هستند یا خیر ، اگر مردم آن کشور رضایت کافی را از زندگی و نظام اجتماعی داشته باشند، می توان انتظار داشت که یک شخص خارجی در آن کشور موفق خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار