یک‌‎سوم بازی‌های فصل نوزدهم به اتمام رسیده و مدعیان، چهره واقعی خود را نشان داده‌اند. بازی‌ها جا افتاده و تاکتیک‌ها تقریباً لو رفته است.
کد خبر: ۷۹۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴ 08 November 2019

پس از گدشت ده هفته شرایط تیم‌ها و بازیکنان را بهتر درک می‌کنیم و می‌توانیم حدس بزنیم چه تیم‌هایی شانس قهرمانی و رسیدن به سهمیه آسیایی را دارند و چه تیم‌هایی برای سقوط به لیگ یک، بی‌تابی می‌کنند.
از همین حالا که ۱۰ هفته از لیگ گذشته و ۲۰ هفته باقی مانده، می‌توان سپاهان، پرسپولیس، استقلال، شهرخودرو و تراکتور را مدعیان اصلی قهرمانی نامید. آن‌ها برای کسب این عنوان، از ابتدای فصل و حتی پنجره نقل و انتقالات، دعوا‌ها را آغاز کردند و حالا با لیستی پر از ستاره به دنبال بالا رفتن از پله‌های سکوی قهرمانی هستند.
چند نکته در مورد ۵ هفته باقی‌مانده از لیگ وجود دارد. اول اینکه نساجی باید با ۴ مدعی به نام‌های استقلال، پرسپولیس، شهرخودرو و سپاهان بازی کند. در ثانی، پرسپولیس بازی‌های سخت خود را پشت سر گذاشته و حالا وارد بازی‌های آسان می‌شود. در نهایت اینکه کار استقلال واقعاً سخت است. آن‌ها باید در قائمشهر بازی کنند و سپس به دیدار سپاهان و شهرخودرو هم می‌روند. در این شرایط بد نیست نگاهی به تقویم بازی‌های این 2 مدعی به عنوان بهترین تیم‌های این فصل از لحاظ مهره، مربی و تماشاگران حامی داشته باشیم.

پرسپولیس؛ قهرمان زیگزاگی
سرخپوشان با ۳ فصل قهرمانی به لیگ برگشتند و اتفاقاً از همه فصل‌ها، پرمهره‌تر و جذاب‌تر هستند، اما هنوز آن‌طور که انتظار می‌رود، بازی نمی‌کنند. این تیم برای قهرمانی نیاز به شور و هیجان بیشتری در بازی‌هایش دارد هر چند آن‌ها خوب نتیجه می‌گیرند و با سرعت زیادی در حال پیشروی هستند. بازی‌های باقی‌مانده این تیم تا نیم‌فصل را بخوانید:
هفته یازدهم: پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان
هفته دوازدهم: پرسپولیس – نساجی قائمشهر
هفته سیزدهم: ذوب‌آهن اصفهان – پرسپولیس
هفته چهاردهم: پرسپولیس – گل‌گهر سیرجان
هفته پانزدهم: سایپا – پرسپولیس
استقلال؛ روز‌های خوب، سلام!
آبی‌ها آن‌قدر خوب و قدرتمند شده‌اند که دیدن بازی‌های‌شان، طرفداران سایر تیم‌ها را نیز جلب می‌کند. یک تیم که مدام در حالت تهاجمی است و در هر لحظه از بازی، پرسینگ را عالی انجام می‌دهد. آن‌ها ۵ بازی پیاپی لیگ را با برد پشت سر گذاشته‌اند و سلام رسایی به روز‌های خوب داشتند. آبی‌ها تا نیم‌فصل با این برنامه به کارشان ادامه خواهند داد:
هفته یازدهم: نساجی قائمشهر – استقلال
هفته دوازدهم: سپاهان – استقلال
هفته سیزدهم: استقلال – شهرخودرو
هفته چهاردهم: پیکان – استقلال
هفته پانزدهم: استقلال – شاهین
ورزش3

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار