مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورامین گفت: با تخریب ۱۶ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در ورامین، بیش از ۲۳ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی این شهرستان آزاد شد.
کد خبر: ۷۹۶۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ 11 November 2019

۱۶ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در ورامین تخریب شد

احمد فدایی اردستانی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی، ۱۶ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در روستاهای جعفرآباد اخوان و خورین از توابع بخش مرکزی ورامین تخریب شد.
وی افزود: با تخریب این ساخت و سازهای غیر مجاز که امروز یکشنبه و با حضور نمایندگان دادستانی، فرمانداری، نیروی انتظامی و بخشداری مرکزی صورت گرفت، بیش از ۲۳ هزار متر مربع از اراضی مرغوب کشاورزی آزاد سازی شد.
وی اظهار کرد: افراد سودجو با تغییر کاربری اراضی کشاورزی و دیوار کشی، در پی کسب سود و منفعت برآمده و افراد بدون آگاهی از ممنوعیت ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی، نسبت به خرید اقدام می‌کنند که با مشکلات عدیده ای مواجه می‌شوند.
فدایی تأکید کرد: ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی و تبدیل آن به باغ ویلا و یا سوله علاوه ممنوع بوده و با قاطعیت با این اقدام برخورد می‌شود.
وی گفت: از ابتدای امسال تا کنون، ده‌ها مورد ساخت و ساز غیر مجاز در مناطق مختلف شهرستان ورامین تخریب و اراضی مرغوب کشاورزی آزاد سازی شده است.
مدیر جهاد کشاورزی ورامین تصریح کرد: با اجرای طرح پایش مناطق روستایی، کلیه اراضی کشاورزی هر منطقه رصد و شناسایی می‌شود تا در صورت تغییر کاربری، به سرعت نسبت به تخریب آن اقدام شود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار