مدیر جهادکشاورزی شهرستان ملارد گفت: ۲۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در این شهرستان تخریب و بیش از ۳۱ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی آزاد شد.
کد خبر: ۷۹۶۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ 11 November 2019

به گزارش تابناک تهران، مهدی صالحی روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام در راستای عمل به تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی انجام شده است.
وی شهروندان خواست تا پیش از هرگونه اقدام به ساخت و ساز و یا خرید باغ و ویلا ابتدا به جهاد کشاورزی مراجعه و از قانونی بودن ساخت و ساز مطلع شوند.

به گفته صالحی، عده ای سودجو با سوء استفاده از آگاهی نداشتن شهروندان از قوانین موجود، اقدام به دیوارکشی دور اراضی زراعی و باغی می کنند که این اقدام علاوه بر تخریب اراضی کشاورزی موجب وارد آمدن خسارت های مالی به واسطه فروش این زمین ها به مردم می شود.

صالحی، در کنار اقدامات پیشگیرانه و نظارت دستگاه های مربوطه و همچنین جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، فرهنگ سازی و آموزش را در جهت حفظ کاربری اراضی زراعی و کشاورزی ضروری دانست و تاکید کرد: تیم های گشت زنی امور اراضی بصورت شبانه روزی از هر گونه تغییر کاربری و سودجویی در اراضی کشاورزی جلوگیری می کنند و در صورت مشاهده برابر قانون برخورد خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار