در این دو سایت می توانید از صفر تا صد آموزش فارکس تریدر نووا را فرا بگیرید و مرحله اول را با موفقیت بردارید. سپس برای شروع به کار می بایست یک مدت با استراتژی معاملاتی خود به صورت آزمایشی و با پول آزمایشی در بازارهای معامله کنید تا کم کم به روانشناسی معامله گری نیز مسلط شوید و بتوانید خود را برای معامله با پول واقعی آماده کنید.
کد خبر: ۷۹۶۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ 13 November 2019

اخبار شرکت‌ها - مسلما خیر! اگر فقط به دنبال یک مقاله ای می گردید که به شما عکس این جواب را بدهد، توصیه می کنم همین الان این صفحه را ببندید و ادامه مطلب را نخوانید. اما اگر به دنبال دلیل این موضوع هستید و می خواهید راه و روش درست ورود به بازار بورس و سایر بازارهای مالی را یاد بگیرید حتما تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. خیلی از افراد به محض آشنا شدن با فرصت های استثنایی موجود در بازار سرمایه تصمیم می گیرند بی گدار به آب بزنند و سریعا هرچه پول نقد دارند وارد بازار بورس کنند. همیشه هم اولین سوال افراد این است که آیا در بورس می توان یک شبه ثروتمند شد؟

بروکر فارکس

پاسخ ما به این سوال خیر است، مگر اینکه شما خوش شانس ترین فرد زنده روی کره زمین باشید و به محض خریداری یک سهم یا زوج ارز، در عرض چند ساعت سرمایه خود را چند ده برابر کنید. در غیر این صورت، شما نیاز دارید آرام آرام با مبانی آموزش فارکس و بورس آشنا شوید، سهم ها و زوج ارزها را بشناسید، با مفاهیم مقدماتی مثل لات سایز، لوریج یا ضریب اهرمی و ... آشنا شوید و سپس به سراغ یادگیری استراتژی های مختلف بروید. معمولا این پروسه بیش از 6 ماه زمان می برد تا شما به تمامی مبانی موجود در بازار فارکس آشنا شوید.

چطور سریع وارد دنیای معامله گری شویم؟

اگر همین الان تصمیم خود را گرفته اید که وارد دنیای معامله گری شوید و تمایل دارید هرچه زودتر خواندن این مقاله را تمام کنید و به سراغ یک کارگزاری معتبر مثل بروکر فارکس تایم بروید، افتتاح حساب کنید و سپس به سرمایه گذاری بپردازید، اجازه دهید به شما کمی دم کرده گل گاو زبان را پیشنهاد کنم! فارکس فرار نمی کند و شما ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. برای شروع کار موارد زیادی برای مطالعه دارید اما پیشنهاد می کنم از مطالب سایت babypips یا tradernova جهت شروع استفاده کنید.

در این دو سایت می توانید از صفر تا صد آموزش فارکس تریدر نووا را فرا بگیرید و مرحله اول را با موفقیت بردارید. سپس برای شروع به کار می بایست یک مدت با استرتژی معاملاتی خود به صورت آزمایشی و با پول آزمایشی در بازارهای معامله کنید تا کم کم به روانشناسی معامله گری نیز مسلط شوید و بتوانید خود را برای معامله با پول واقعی آماده کنید. در این قدم شما نیاز به یک بروکر دارید. همانطور که هزاران سهام شرکت در دنیا برای معامله وجود دارد، هزاران بروکر یا کارگزار نیز در دنیا در حال فعالیت هستند که می توانید به کمک وبسایت هایی همانند forexbrokers.com بهترین بروکر فارکس را پیدا کنید و در آن شروع به فعالیت کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار