نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: جدایی ری از تهران به صلاح مردم نیست و موجب نارضایتی شهروندان می‌شود.
کد خبر: ۷۹۶۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ 13 November 2019

نماینده مجلس: جدایی ری از تهران به صلاح مردم نیست

به گزارش تابناک تهران، حجت‌الاسلام مهدی شیخ عصر سه شنبه در مورد جدایی ری از تهران به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از مهمترین مشکلات جدایی ری از تهران کاهش ارزش قیمتی املاک ری است که این موضوع باعث نارضایتی مردم به خصوص مالکان در ری می شود.

وی افزود: در حال حاضر زیر ساخت‌های مناسب برای جدایی ری از تهران ایجاد نشده که این موضوع را باید اعضای شورای اسلامی شهر تهران بصورت دقیق بررسی کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: جدایی ری از تهران، یکپارچگی شهر را از بین می برد و باعث می شود آسیب‌های زیادی به پایتخت وارد شود.

شیخ با اشاره به اینکه جدایی ری از تهران را به صلاح مردم ری نمی داند، گفت: این موضوع شاید به عنوان یک عملکرد مثبت نشان داده شود اما در نهایت این مردم ری هستند که ضرر می کنند.

 نماینده مردم تهران با بیان اینکه باید به خواسته‌های مردم ری توجه بیشتری شود گفت: امیدوارم در شورای اسلامی شهر تهران برای مردم ری نمایندگان بیشتری اختصاص داده و به مشکلات ری به صورت تخصصی تر رسیدگی شود.

در روزهای اخیر مدیران شهری پایتخت نیز از جدایی ری از کلانشهر تهران ابراز نارضایتی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار