عضو هیات عامل،بانک ایران زمین در نشستی با حضور کلیه کارکنان مدیریت امور شعب استان تهران به منظور بررسی عملکرد این مدیریت برگزار شد، اظهار داشت: این گردهمایی ها فرصت خوبی برای نزدیکی افکار و تبادل اطلاعات در بانک به شمار می رود.
کد خبر: ۷۹۷۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵ 14 November 2019

عضو هیات عامل،بانک ایران زمین درنشستی با حضور کلیه کارکنان مدیریت امور شعب استان تهران به منظور بررسی عملکرد این مدیریت برگزار شد، اظهار داشت: این گردهمایی ها فرصت خوبی برای نزدیکی افکار و تبادل اطلاعات در بانک به شمار می رود.

در ابتدای این جلسه مصطفی یزدانجو مدیرشعب استان تهران با ارائه آمار و عملکرد شعب این استان در شش ماهه نخست سال از روند تحقق اهداف تعیین شده اظهارخوشنودی نموده و برجذب منابع ارزان تاکید کردند.
سپس هادی قدیمی عضو هیات عامل بانک، ضمن تشکر از زحمات کارکنان این مدیریت عملکرد سعب را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و راه های نوین ورورد به بازارهای جدید و حفظ مشتریان قدیمی را بیان کرد.
قدیمی با اشاره به اینکه باید هزینه های بانک کاهش یابد تا امکان خدمت رسانی بیشتر به مشتریان فراهم شود، اظهار کرد: باید جذب سپرده های گران قیمت کاهش و در ازای آن خدمات جذاب مانند صدور ضمانت نامه و ال سی جایگزین شود تا با این روش قیمت تمام شده پول کاهش یابد.
این عضو هیات عامل با بیان این مطلب که شعب به عنوان ویترین و پیشانی بانک که نشان دهنده شخصیت، محتوی و خدمات بانک هستند افزود: نحوه برخورد با مشتریان، ارائه خدمات به موقع و با کیفیت و پاسخگویی درست و مناسب با توجه به ضوابط و مقررات بانک و شناسایی مشتریان خوش حساب و ارزش آفرین از جمله وظایفی است که باید مد نظر کلیه کارکنان باشد.
در پایان این جلسه قدیمی به سوالات مطرح شده توسط کارکنان پاسخ های لازم را ارائه کردند.

برچسب ها: بانک ایران زمین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار