همزمان با هفته وحدت، جمعی از بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی مرکز استان و برخی از مشاوران بانوان فرمانداری‌ها به اتفاق مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران دیدار کردند. ‎
کد خبر: ۷۹۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷ 16 November 2019

سمیه قاسمی طوسی در این دیدار ضمن تبریک به نماینده جدید مقام معظم رهبری در مازندران، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لایینی را شخصیتی ساده‌زیست، متدین و انقلابی و از یک خانواده فقیه و عالم توصیف کرد و گفت: این انتصاب مایه شادی و مسرت بسیاری از دلسوزان و نخبگان استان شد.

وی در ادامه بر اعلام آمادگی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران بر حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب تأکید کرد و افزود: بانوان فداکار استان، یکی از سرمایه‌های ارزشمند دیار علویان هستند و توقع داریم به این سرمایه عظیم توجه شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران یادآور شد: یکی از برنامه‌های حوزه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، تقویت و تحکیم ارزش‌های فرهنگی در جامعه است و امیدواریم بتوانیم در پرتو رهنمودهای حضرتعالی در این مسیر موفق باشیم.

وی با اشاره به بیانات نماینده مقام معظم رهبری در مراسم معارفه در خصوص چشم‌انداز مازندران سالم، یکپارچه و رشد یافته به‌ عنوان چشم‌انداز آینده خطاب به معظم له گفت: باور ما این است که خانواده سالم، پیش‌نیازِ مازندران سالم است و همین امر بر نقش کلیدی بانوان و کانون خانواده در رسیدن به هدف مورد نظر حضرتعالی، اشاره دارد و لازم است در شورای فرهنگ عمومی به این ظرفیت عظیم توجه ویژه شود. 

سمیه قاسمی طوسی در ادامه سخنان خود، گزارشی از عملکرد دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، آسیب‌های اجتماعی بخش زنان و .... ارائه کرد. 

گفتنی است حجت الاسلام محمدی لایینی نیز در این دیدار، ضمن قدردانی از حضور بانوان و تشکر ویژه از مدیرکل بانوان و خانواده استانداری، به موضوع مشاغل خانگی بانوان اشاره کرد و گفت: مدیران از زنانی‌که در این حوزه فعالیت دارند حمایت کنند چون همین کار و فعالیت موجب حل و رفع بسیاری از مشکلات و گره‌ های زندگی خانوادگی خواهد شد.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار