رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران نسبت به عملکرد معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران در صحن شورای شهر انتقاد کرد.
کد خبر: ۷۹۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ 18 November 2019

به گزارش تابناک تهران، «محمدسالاری» روز یکشنبه در یکصد و هفتاد و ششمین جلسه شورای شهر تهران در جریان بررسی پیشنهادات اعضای شورای شهر در خصوص لایحه تخفیف ۵۰ درصدی حفاری شرکت آب و فاضلاب که کلیات آن هفته گذشته در صحن شورای شهر تهران تصویب شد، پیشنهاد کرد که حداکثر تا سقف ۵۰ درصد کمک‌ها نقد و مابقی به صورت تهاتر ارائه شود اما اعضای شورای شهر به این پیشنهاد رای ندادند.

سالاری در جریان بررسی این پیشنهاد نسبت به عملکرد معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران انتقاد کرد و معتقد بود که «حامد مظاهریان» معاون شهردار تهران در جریان بررسی این پیشنهاد برای تصویب و یا رای ندادن به یک پیشنهاد با اعضای شورای شهر صحبت می کند.

وی ادامه داد: فلسفه حضور معاون شهردار تهران در جلسات شورای شهر این است که موضوعات را به صورت کلان مطرح کرده و از لایحه هایی که شهرداری ارائه می‌کند و یا پیشنهاداتی که در صحن شورا مطرح می شود، دفاع کند.

این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد:‌ اما معاون شهردار برخلاف وظیفه اش نسبت به لوایح واکنشی نشان نمی دهد و با برخی اعضای شورای شهر برای تصویب و یا رد شدن یک پیشنهاد صحبت می کند.

وی با بیان اینکه از مظاهریان انتقاد جدی دارم، ‌ اظهار داشت:‌ از معاون شهردار تهران انتظار داریم که از راهبردهای اصلی شورای صیانت کند.
سالاری خطاب به اعضای شورای شهر تهران هم گفت:‌ ما یک گروه هم صدا هستیم و به شورا آمده ایم اما به پیشنهادات رای نمی دهیم.
وی تاکید کرد:‌فلسفه نمایندگی این نیست که من برای پیشنهادی که در کمیسیون رای آورده است، ‌در صحن شورای شهر با اعضای شورا لابی کنم.
این عضو شورای شهر تهران ادامه داد:‌ پیشنهاداتی که در صحن شورای شهر ارائه می شود حاصل جلسات زیادی با حضور اعضای کمیسیون‌های سلامت، ‌ محیط زیست، ‌خدمات شهری و برنامه و بودجه و شهرسازی و معماری داشته ایم.

«سیدابراهیم امینی» نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران که در غیاب محسن هاشمی ریاست شورای شهر را بر عهده داشت در دفاع از معاون شهردار تهران اظهار داشت:‌ رویه شورای شهر همیشه اینگونه بوده است و سخنان شما بر خلاف رویه همیشگی شورای شهر است.

اعضای شورای شهر تهران در ادامه این جلسه به برخی پیشنهادات در خصوص چگونگی تخفیف ۵۰ درصدی به شرکت آب و فاضلاب شهر تهران رای دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار