معاون شهردار تهران وعده داد؛
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر سهمیه بنزین خودروهای حمل و نقل عمومی ثابت و علی‌الحساب است، گفت: این وعده را می‌دهیم که خودروهای عمومی که پیمایش بیشتری از سهمیه خود داشته باشند تا ۲ ماه آینده سهمیه آنها براساس پیمایش محاسبه شود.
کد خبر: ۷۹۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ 18 November 2019

به گزارش تابناک تهران، محسن پورسیدآقایی روز دوشنبه در حاشیه نشست سخنگوی دولت توضیح داد: همزمان با سهمیه بندی بنزین تمهیدات خوبی برای ناوگان حمل و نقل عمومی دیده و برای تاکسی های بنزینی ۴۰۰ لیتر و برای دیگر وسایل نقیله از جمله ون ها، وانت بارها و تاکسی های اینترنتی سهمیه در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: تعیین این سهمیه ها با آمادگی کامل انجام شد و اگر جایی احساس کنیم سهمیه کم است در آن بخش به وزارت کشور پیشنهادات خود را می دهیم و آنها نیز پذیرا هستند.

به گفته پورسیدآقایی، به عنوان مثال ابتدا سهمیه تاکسی های دوگانه سوز ۲۰۰ لیتر در نظر گرفته شده بود بلافاصله گزارشی دادیم که شاید همه خودروهای دوگانه هر روز نتوانند گاز بزنند و سهمیه این خودروها به ۲۵۰ لیتر افزایش یافت.

وی همچنین اطمینان داد: کرایه تاکسی ها در تهران افزایشی نداشته و از سوی دیگر پس از سهمیه بندی بنزین، اتوبوس و مترو هم با حداکثر توان به پایتخت نشینان سرویس می دهند و نگرانی در این خصوص نداریم.

معاون شهردار تهران گفت که سرفاصله حرکت قطارها در خطوط یک و ۲ و ۴ مترو در حال حاضر به ۳ دقیقه و ۳۰ ثانیه رسیده که زمان خوب و استانداردی است.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران به صورت روزمره نیازهای خودروهای حمل و نقل عمومی را رصد می کند گفت: در این راستا سهمیه ون تاکسی ها کم بود که به ۶۰۰ لیتر در ماه افزایش یافت.

پورسیدآقایی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده سهمیه تاکسی اینترنتی هم که تا ۴ هزار کیلومتر در ماه پیمایش داشته باشند، برقرار شده است.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه تنها جایی که نمی شود کاری کرد مسافربرهای شخصی است، خاطرنشان کرد: مسافربرشخصی ساماندهی ندارد و پیشنهاد می کنیم که این نیروها جذب تاکسی های اینترنتی شوند تا ساماندهی شوند و به محض ثبت نام از سهمیه بنزین برخوردار شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار