معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: با باور کردن زمستان خودروهای مان را برای پیشگیری از خطرات زمستان تجهیز کنیم.
کد خبر: ۷۹۸۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ 19 November 2019

به گزارش تابناک سمنان: محمدرضا زین‌ العابدینی، معاون خدمات شهری شهرداری کرج ، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، با اشاره به فرارسیدن فصر سرما گفت: همشهریان عزیز با باور کردن فصل سرما و زمستان همانطور که با پوشیدن لباس‌های مناسب خود را برای سرما آماده می کنند با تجهیز کردن خودروی خود به تجهیزات ایمنی زمستانی میزان آسیب‌ها را به حداقل کاهش دهند.

او افزود: تا جایی که بتوانیم از پاشیدن ماسه و نمک در خیابان ها به غیر از موارد ضروری خودداری می کنیم زیرا این عمل باعث آسیب به خاک، درختان و آسفالت می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج در ادامه گفت: در بعضی مناطق شیب دار مانند عظیمیه، محمود آباد، حسن آباد و... جز استعمال نمک و‌ ماسه چاره ی دیگری نداریم.

او با بیان این که احتمال وقوع حادثه در زمستان را نمی توان به صفر رساند، افزود: هفتصد و ‌پنجاه پاکبان در مناطق ده گانه، گریدر‌های خدمات شهری و سایر امکانات و تجهیزات خدمات شهری شهرداری کرج برای به حداقل رساندن خسارات ناشی از بارش ها در حالت آماده باش هستند.

زین العابدینی در پایان گفت: از همشهریان عزیز درخواست می کنیم که در این روزهای سرد همکاری بیشتری با پاکبانان زحمتکش خدمات شهری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار