فوتسالیست‌های تیم سوهان محمد سیمای قم در هجدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با انگیزه انتقام مقابل اهورا بهبهان صف‌آرایی می‌کنند.
کد خبر: ۷۹۸۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۷ 20 November 2019

به گزارش تابناک قم، بازی‌های هجدهمین هفته لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به شکل همزمان بین 14 تیم لیگ برتری روز جمعه اول آذر ماه در هفت سالن برگزار می‌شود و سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان دیدار تیم‌های سوهان محمد سیمای قم و اهورا بهبهان است.

این دو تیم در پنجمین هفته دور برگشت فصل جاری لیگ برتر از ساعت 17 در حضور قمی‌های علاقمند به فوتسال در حالی برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که در نیم‌فصل نخست بهبهانی‌ها در خانه خود موفق به شکست سوهان محمد سیمای قم شده‌اند و حالا قمی‌ها به دنبال انتقام آن شکست هستند.

بهبهانی‌ها در هفته پنجم نیم‌فصل نخست لیگ برتر در خانه خود با نتیجه دو بر یک نماینده قم را شکست دادند ولی آمارها از سه مصافی که دو تیم تا قبل از مسابقه جمعه این هفته در لیگ برتر داشته‌اند، حکایت از یک برد برای سوهان، یک پیروزی برای اهورا و یک تساوی در بازی برگشت فصل گذشته دارد.

نکته جالب توجه این است که تیم اهورا بهبهان در فصل گذشته لیگ برتر تا آخرین هفته مسابقات گزینه اول سقوط به دسته پائین‌تر بود و چنانچه تیم سوهان محمد سیمای قم در هفته پایانی لیگ تیم پارسیان شهر قدس را در قم متوقف نمی‌کرد، بهبهانی‌ها اکنون در لیگ برتر حضور نداشتند، پس اهورا بقای خود در لیگ برتر را مرهون تیم سوهان است.

در حال حاضر تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم با 28 امتیاز از 16 بازی در مکان چهارم جدول رده‌بندی جای دارد، در حالی که تیم اهورا بهبهان با کسب 14 امتیاز از همین تعداد مسابقه در رده یازدهم جدول 14 تیمی لیگ برتر فوتسال ایران جای گرفته و در صورت لغزش باز هم به منطقه سقوط جدول می‌رود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم مس سونگون با 38 امتیاز از 17 بازی جایگاه نخست را به خود اختصاص داده، گیتی‌پسند با 32 امتیاز از 16 مسابقه دوم است، فرش‌آراء مشهد با 30 امتیاز از 17 بازی در مکان سوم ایستاده و تیم سوهان محمد سیمای قم با 28 امتیاز از 16 رقابت در جایگاه چهارم ایستاده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار