معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت:‌ بدلیل بارش برف و باران تمامی جاده های این استان لغزنده و پرخطر است و از رانندگان می‌خواهیم با سرعت مطمئنه در جاده‌ها حرکت کنند.
کد خبر: ۷۹۸۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ 20 November 2019

به گزارش تابناک تهران، عادل مصدقی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون شاهد بارش برف در مسیرهای هراز، دماوند، فیروزکوه و همچنین فشم، امامزاده داود (ع)، شمشک و دیزین هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بارش برف تمامی جاده‌های شمالی استان تهران را فرا گرفته افزود: ماشین های برف روب و نمک پاش در این مسیرها مشغول هستند و با اقدامات مناسب تمامی جاده‌های این استان برای تردد خودروها باز است.

معاون راهداری استان تهران ادامه داد: در سایر جاده‌ها به ویژه مسیرهای کرج، قم، ساوه، پاکدشت و شهریار شاهد بارش باران نسبتا زیاد هستیم.

مصدقی همچنین درباره آخرین وضعیت ترافیکی نیز اظهار داشت: در حال حاضر تردد خودروها در جاده‌های خروجی پایتخت به ویژه در مسیرهای شمالی استان تهران پرحجم اما روان است.

وی به رانندگان توصیه کرد جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی در جاده های استان تهران و سایر استان‌های کشور به سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار