امام جمعه شهرستان قرچک گفت: با وجود آن که مردم از گرانی و مشکلات اقتصادی گلایه‌هایی دارند ولی صف خود را از اغتشاشگران و اشرار جدا کرده‌اند.
کد خبر: ۷۹۹۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ 23 November 2019

امام جمعه قرچک: مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده‌اند

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قرچک گفت: هر چند که برخی از اشرار در روز اعتراضات مردم به بدلیل گرانی بنزین به دلیل خالی بودن میدان و با برنامه‌ریزی قبلی خساراتی را به اموال عمومی وارد کردند ولی با جدا شدن صفوف مردم و حضور نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، این غائله جمع شد.

وی افزود: فرمایشات رهبر معظم انقلاب مسیر را در حمایت از اجرای افزایش قیمت بنزین، برای مردم و مسئولان روشن کرد و حضور مسئولان امنیتی و برخورد قاطع آنان با آشوبگران، آرامش را بار دیگر به کشور بازگرداند.
وی با بیان این که مطالبات به حق مردم باید در نهایت آرامش و امنیت پیگیری شود اظهار کرد: این که آمریکا به عنوان شیطان بزرگ امروز خود را غمخوار مردم اعلام کرده نشان‌ می‌دهد که این تحرکات خوشایند آنان است در حالی که آمریکا با تحریم و فشارهای اقتصادی، شرایط دشواری را برای مردم به وجود آورده است.
اسماعیلی گفت: دشمنی استکبار با مردم ایران تمامی ندارد، اگر با تمام وجود در عرصه‌های مختلف اقتصادی حضور پیدا کرده و توان خود را بالاببریم، تحریم بیگانگان نمی‌تواند مشکلی را برای کشور به وجود آورد.
وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه قرچک با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج بهترین و محکم ترین مدافع اسلام ناب محمدی بوده و تا زمانی که فرهنگ بسیج در جامعه حاکم است، تهدیدات دشمنان بی اثر می‌ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار