مردم و مسئولان شهرستان ورامین روز شنبه با برگزاری راهپیمایی با شکوه، حرکت آشوبگران و اغتشاش‌گران در آسیب رساندن به اموال عمومی را محکوم کردند.
کد خبر: ۷۹۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ 23 November 2019

مردم ورامین حرکت اغتشاش‌گران را محکوم کردند

به گزارش تابناک تهران، هزاران نفر از مردم و مسئولان شهرستان ورامین، از زن و مرد، پیرو جوان با اجتماع در خیابان اصلی ورامین به تهران و در منطقه شهرک مدرس، خشم و انزجار خود را از حرکت آشوبگرانی که به بهانه افزایش قیمت بنزین، به اموال عمومی آسیب وارد کردند، ابراز کردند.

راهپیمایان با سردادن شعارهای " مرگ بر فتنه گر"، " مرگ بر آمریکا"، " مرگ بر اسرائیل" و " هیهات من‌الذله " انزجار خود را از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و ایادی آنان در داخل کشور ابراز و بر حمایت قاطع از بیانات رهبر معظم انقلاب تأکید کردند.
وارثان قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲، بار دیگر کفن بر تن کرده و اعلام داشتند که در راه دفاع از حریم ولایت و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی حاضرند که همچون پدرانشان، خون خود را تقدیم اسلام کنند.
تعداد زیادی از برادران و خواهران افغانستانی نیز در این اجتماع عظیم حضور یافته و بر حفظ وحدت و انسجام بین آحاد مسلمانان تأکید کردند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مردم ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی‌ روزهای اخیر بار دیگر نشان دادند که با شناخت و بصیرت، به خوبی توطئه دشمنان را می‌شناسند و با جدا کردن صف خود از فتنه‌گران، از کیان جمهوری اسلامی دفاع می کنند.
حجت الاسلام سید محسن محمودی گفت: فتنه گران پس از آسیب رساندن به اموال عمومی، حتی به تندیس شهدای ۱۵ خرداد نیز رحم نکردند و ثابت کردند که این افراد نه تنها با افزایش قیمت بنزین که با اصل نظام مشکل دارند.
وی تأکید کرد: مردم ایران اسلامی به فتنه گران اعلام می‌دارند که تا پای جان از ارزش‌های نظام دفاع کرده و اجازه نمی‌دهند که هیچ فتنه‌گری به ارزش‌های کشور آسیب وارد کند.
در اغتشاشات روز شنبه گذشته، تعدادی از آشوبگران به تعدادی از بانک‌ها، جایگاه‌های سوخت و خودروهای شخصی و دولتی آسیب وارد کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار