رئیس هیات:
رئیس هیات هاکی خوزستان با بیان این‌که این رشته در استان در مسیر رشد قرار گرفته است، گفت: لیگ دسته یک هاکی کشور با عنوان جام زنده‌یاد خجسته در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد و خوزستان پس از ۱۰ سال مجددا میزبان مسابقات کشوری خواهد بود.
کد خبر: ۷۹۹۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹ 25 November 2019

امینه خجسته در خصوص وضعیت هاکی خوزستان، اظهارکرد: خدا را شکر در سال ۹۸ با حضور آقای قدیمی در فدراسیون هاکی، وضعیت این رشته در ایران و استان خوزستان رو به پیشرفت است. در خوزستان نیز با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان یک زمین چمن در اختیار هیات هاکی قرار گرفت و این موضوع در عملکردمان تاثیرگذار بوده است.

وی با بیان این‌که هاکی در دو بخش سالنی و چمنی فعال است، ادامه داد: مدتی پیش نیز مسابقات استعدادهای برتر کشور برگزار شد و تیم‌های بانوان و آقایان استان به رقابت‌های هاکی روی چمن که پس از چندین سال برگزار می‌شد، اعزام شدند. تیم‌های ما موفق به مقام نشدند اما عملکرد بدی نداشتند و تجربه لازم را به دست آوردند.

رئیس هیات هاکی خوزستان گفت: زمانی که در خوزستان فعالیت را شروع کردیم، آقای عباسی، مربی تیم‌ملی به خوزستان آمد و همکاری لازم را در زمینه آموزش و استعدادیابی با ما داشت. حضور وی بسیار تاثیرگذار بود و امیدوارم در ادامه نیز زمینه حضور او در خوزستان فراهم شود.

وی با اشاره به برگزاری لیگ دسته یک هاکی کشور در خوزستان با عنوان جام زنده‌یاد خجسته، عنوان کرد: این رقابت‌ها در سالن و اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد. خوزستان پس از ۱۰ سال مجددا میزبان مسابقات هاکی کشور خواهد بود. این میزبانی به پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان است و وی نیز حمایت لازم را در این زمینه خواهد داشت.

خجسته با بیان این‌که سال ۹۸، سال خوبی برای هیات هاکی خوزستان بوده است، افزود: وضعیت هاکی از نظر زیرساختی نسبت به گذشته بهتر شده است و به تبع از نظر نیروی انسانی بهتر خواهیم شد. توانستیم هاکی دانشگاه چمران اهواز را فعال کنیم و اکنون این رشته در فوق برنامه دانشگاه قرار گرفته است. جا دارد از آقای مرعشیان مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه چمران و خانم حمیدپور معاون بانوان دانشگاه شهید چمران اهواز بابت همکاری خوب‌شان قدردانی کنم.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمان می‌توان شاهد روزهای خوب هاکی خوزستان همچون گذشته بود؟ گفت: با توجه به زیرساخت‌هایی که قرار است اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در اختیار ما بگذارد، این مهم می‌تواند زمینه خوبی را برای بازگشت به روزهای خوب گذشته فراهم کند. مقرر شد، بحت استعدادیابی در مدارس را نیز داشته باشیم که این اقدام به پیشرفت هاکی خوزستان کمک خواهد کرد. همچنین جا دارد از فدراسیون هاکی بابت حمایت‌هایش از هاکی خوزستان تشکر کنم.

رئیس هیات هاکی خوزستان با بیان این‌که هاکی خوزستان در مسیر رشد قرار گرفته است، گفت: در نظر داریم از ماه جاری تا اسفندماه چندین دوره مختلف آموزشی را برگزار کنیم. همچنین تیم بانوان خوزستان سال گذشته برای اولین بار در لیگ برتر کشور شرکت کرد اما متاسفانه به دلیل محدودیت مالی نتوانستیم در دور برگشت مسابقات شرکت کنیم. امسال نیز مجددا در لیگ برتر شرکت خواهیم کرد و قرار است خانم عبدی، مربی تیم‌ملی به خوزستان بیاید و در زمینه آموزش از وی استفاده کنیم. امیدوارم تیم خوزستان در بخش آقایان نیز امسال موفق به صعود به لیگ برتر کشور شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هاکی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار