مدیر اداره جهاد کشاورزی ری گفت: ۹ بنای غیرمجاز احداث‌شده در اراضی کشاورزی بخش قلعه نو این شهرستان با حکم قضایی تخریب شد.
کد خبر: ۸۰۰۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶ 25 November 2019

به گزارش تابناک تهران، محمد عباسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاحی حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، ۹ فقره از ساخت و سازهای غیر مجاز در روستای فیروزآباد وده خیربخش قلعه نو شهرستان ری تخریب شد.

وی ادامه داد: با این قلع و قمع بیش از چهار هکتار از اراضی کشاورزی روستای فیروزآباد و ده‌خیر بخش قلعه نو به چرخه تولید محصولات کشاورزی بازگشت.

عباسی با تاکید بر حفاظت از اراضی کشاورزی اظهار داشت: با هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز و دخل و تصرف در اراضی منطقه که مانع از تولید محصولات کشاورزی شود به شدت برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: تیم‌های گشتی بخشداری و جهاد کشاورزی ری به صورت شبانه‌روزی محدوده‌های این منطقه شهری را رصد و با متخلفان در امر ساخت وساز غیر مجاز برخورد می‌کنند.

عباسی از همه مالکان و کشاورزان خواست که قبل از هرگونه اقدامی در زمینه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی با بخشداری ومدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مکاتبه کنند.

بخش قلعه نو از توابع شهرستان ری هم اکنون دارای ۴۰ هزار جمعیت است که در ۲۰ کیلومتری جنوب ری و در مسیر جاده ورامین قرار دارد و یکی از مناطق عمده تولید محصولات کشاورزی از جمله گندم و جو است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار