معاون درآمد و امور مشترکین آبفای منطقه ۶ تهران گفت: ۶ هزار کنتور فرسوده از ابتدای امسال تاکنون در شهرری تعویض و نوسازی شد.
کد خبر: ۸۰۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ 25 November 2019

به گزارش تابناک تهران، محسن رنجبری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تمامی کنتورها به صورت رایگان تعویض شده‌اند، افزود: پیشگیری از هدر رفت و ارتقای کمی و کیفی آب آشامیدنی، ارایه خدمات شایسته تر و جلب رضایت‌مندی مشترکان از مهمترین اهداف تعویض دوره‌ای کنتورهای فرسوده است.

وی در خصوص نحوه شناسایی کنتورهای فرسوده عنوان کرد: کارشناسان اداره آب و فاضلاب طی دوره‌های ۳۰ تا ۳۵ روزه برای قرائت کنتورهای مشترکان به درب منازل مسکونی مراجعه می‌کنند که طی هر دوره ۲۰۰ تا ۳۰۰ کنتور از کار افتاده شناسایی و اقدامات لازم برای تعویض آن صورت می‌گرفت.

رنجبری با اشاره به اینکه اداره آب و فاضلاب منطقه ۶ تهران ۲۴۵ هزار اشتراک آب در چهار ناحیه از شهر تهران و پنج شهر در جنوب استان تهران را زیر پوشش خدمات رسانی دارد، تصریح کرد: ۲ درصد کنتورهای مشترکان این منطقه فرسوده است که بر اساس برنامه‌ریزی و طی زمان‌بندی تعویض می‌شود.

وی یادآور شد: با وجود افزایش چند برابری قیمت کنتورهای آب در یک سال گذشته و مشکلات مالی دولت، اداره آبفای منطقه ۶ هیچ‌گونه هزینه‌ای از مشترکان بابت تعویض کنتورهای آب دریافت نکرده است

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب منطقه۶ تهران در پایان تعداد اشتراک‌های فاضلاب نصب شده در سطح منطقه را ۱۷۰ هزار اشتراک اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک تمامی مشترکان آب در این منطقه از خدمات فاضلاب نیز بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار