مشاور شهردار سمنان در امور بانوان از اجرای دو برنامه ویژه بانوان به مناسبت هفته بسیج در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۰۰۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱ 27 November 2019

سمیه قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج دو برنامه ویژه بانوان شهر سمنان را تدارک دیده‌ایم تا بانوان روز شادی را سپری کنند و پایان هفته بانشاطی را برای خانواده خود رقم بزنند.

وی افزود: نخستین برنامه جشنواره بازی‌های بومی محلی است که با مشارکت امور بانوان شهرداری، پایگاه‌های بسیج و هیأت ورزش‌های بومی محلی شهرستان سمنان برگزار می‌شود.

مشاور شهردار سمنان در امور بانوان اضافه کرد: بانوان در ۹ رشته جذاب نظیر لی‌لی، هفت‌سنگ، حمل گونی و یه قل دو قل با هم مسابقه می‌دهند و طعم لذت‌بخش آش‌های محلی را هم خواهند کشید تا بهترین آشپز هم انتخاب شود.

قاسمی بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه، فردا پنجشنبه هفتم آذرماه ساعت هشت صبح به کانون دامغانیان واقع در میدان کوثر سمنان مراجعه و ثبت‌نام کنند.

به گفته وی در برنامه دوم هم که به همت سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری سمنان و هیأت ورزش‌های سه‌گانه تدارک دیده شده است، بانوان شهر در مسابقه دوچرخه‌سواری شرکت می‌کنند.

مشاور شهردار سمنان در امور بانوان ادامه داد: این مسابقه از ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه ولایت سمنان برگزار می‌شود که داشتن دوچرخه و بیمه ورزشی برای شرکت در این مسابقه مهیج الزامی است.

قاسمی عنوان کرد: شهرداری سمنان در تلاش است تا با برگزاری جشنواره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، شادی، نشاط و آگاهی بانوان شهر را ارتقا داده و نسلی بانشاط و آگاه را به جامعه تحویل دهد.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان سال نیز برگزاری جشنواره‌های شاد دیگری برای بانوان شهر سمنان تدارک دیده شده است که امیدواریم مورد استقبال آنها واقع شود.

مشاور شهردار سمنان در امور بانوان یادآور شد: همچنین امور بانوان شهرداری در چند روز اخیر جشنواره «مهردخت» را برای دختران دوره متوسطه و کارگاه زلزله را برای بانوان شاغل شهر سمنان برگزار کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار