پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه ثابت بودن رئیس هیات فوتبال استان در مجمع انتخاباتی به ضرر ورزش است گفت: حضور افراد تحصیلکرده، متخصص و توانمند می‌تواند برای آینده فوتبال استان تاثیرگذار باشد.
کد خبر: ۸۰۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ 27 November 2019

به گزارش تابناک تهران، محمود کلهر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ایرادات زیادی به ریاست هیات فوتبال وارد است که این موضوع منطقی به نظر می رسد.

وی با بیان اینکه ثبات بودن شیرازی به عنوان رئیس هیات فوتبال استان تهران هیچ رشدی را برای ورزش فوتبال استان به همراه نخواهد داشت، گفت: در این خصوص مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درصدد هستند تا از هر گونه مشکلی برای این هیات حفاظت کنند.

عضو کانون مربیان فوتبال استان تهران با بیان اینکه با سالم شدن فضای رقابت نیز شاهد از بین رفتن شائبه مهندسی انتخابات در هیات فوتبال خواهیم بود تاکید کرد: حضور افراد واقف و موفق می‌توانند برای آینده فوتبال موثر باشند و در این خصوص از مدیرکل ورزش وجوانان استان تهران می خواهیم ثابت قدم باشد.

بازیکن اسبق تیم ملی با اشاره به اینکه برای انتخابات باید تعامل خوبی با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران صورت گیرد گفت: این سطح تعامل برای آینده ورزش مثمر ثمر خواهد بود و با جلسات بیشتر نقطه نظرات یکدیگر آشنا خواهند بود.

به گزارش ایرنا اصلی‌ترین دلیل برگزار نشدن هیات فوتبال از سوی مراجع قانونی و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران این است که اگر رئیس فعلی هیات فوتبال بخواهد کاندیدا شود، باید از سمتش استعفا دهد زیرا نمی‌تواند هم کار اجرایی انجام دهد و هم نامزد انتخابات شود.

مقرر بود تا ششم آذرماه (فردا) انتخابات هیات فوتبال تهران برگزار شود اما به دلیل حضور رئیس هیات فوتبال و حق رای وی در مجمع و همزمان کاندیدا بودن وی و مغایرت این امر با قانون این انتخابات از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران لغو شد.

هم اینک ۱۳ نفر کاندیدای مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان تهران هستند.

حبیب الله ابوالحسن شیرازی از هشت سال پیش رئیس هیات فوتبال استان تهران بوده که مسئولیت وی از سوم اسفند ماه سال گذشته به اتمام رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار