نماینده شاهرود و میامی در مجلس خبر داد:
نماینده شاهرود و میامی در مجلس با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت یک سالن ورزشی مناسب در مجن گفت: ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیز به طرح مطالعاتی گردشگری شهرستان شاهرود اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۰۲۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ 02 December 2019
اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح مطالعاتی گردشگری شاهرود

به گزارش تابناک سمنان: سید حسن حسینی شاهرودی صبح دوشنبه در مراسم افتتاح زورخانه امیرالمومنین(ع) شهر مجن با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و مسئولان استانی و شهرستانی بابیان اینکه ترویج زیرساخت‌های ورزشی در شهرهای شهرستان شاهرود یک برنامه ویژه می‌طلبد، تأکید کرد: عملیات اجرایی سالن ورزشی مجن به زودی آغاز می‌شود.

وی بابیان اینکه شهر مجن نیازمند یک سالن درخورشان مردم این منطقه است، افزود: عملیات اجرایی این سالن باید هرچه زودتر طی دو ماه آتی انجام شود و آن‌طور که پیمانکار اعلام کرده در صورت تأمین اعتبار می‌توانیم شاهد افتتاح سالن ورزشی مجن تا یک سال آینده باشیم که می‌تواند خبر خوبی برای مردم ورزش دوست این ناحیه باشد.

ساخت تقاطع غیر همسطح تسریع شود

نماینده شاهرود و میامی در مجلس به دیگر طرح‌های شهر مجن اشاره کرد و گفت: تقاطع غیر هم‌سطح جاده شاهرود - مجن مدت‌ها در حال انجام است حال‌آنکه در این محور طی سه سال اخیر ۱۰ نفر جان‌باخته‌اند لذا امیدواریم به‌زودی شاهد کلنگ زنی طرح باشیم که برای آن از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور ۲۵میلیارد تومان در نظر گرفته‌شده است.

حسینی شاهرودی بابیان اینکه ورودی شهر مجن از سمت سه‌راهی جاده اصلی نیز نیازمند تعریض و بهسازی است که این مکان نیز به‌واسطه امکان ایجاد تصادفات زیاد باید به‌سرعت ایمن شود، ابراز کرد: یکی دیگر از مسیرهایی که در این شهر باید به آن توجه داشت مسیر ۱۲ کیلومتری آبشار تنگه داستان است که رایزنی‌هایی برای آن صورت گرفته و امیدواریم کار هرچه زودتر به نتیجه برسد.

وی بابیان اینکه گردشگری یکی از ویژگی‌ها و مزیت‌های اصلی و اساسی شهر مجن است، بیان کرد: ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبارا برای انجام مطالعات جامع گردشگری شاهرود، بسطام، مجن و خرقان اختصاص یافت که امیدواریم این طرح نیز به نتیجه برسد تا شاهد تحولات خوبی در این ناحیه باشیم.

مدیریت جهادی راهی میان‌بر برای توسعه

عضو خانه ملت در ادامه و بابیان اینکه مقدمات ساخت زورخانه امیرالمومنان(ع) مجن بیش از ۱۵سال به‌طول انجامید، تأکید کرد: مجموعه اعتبارات استانی، ملی و همراهی ورزش و جوانان باعث افتتاح این طرح شد که خوشبختانه مردم می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

حسینی شاهرودی بابیان اینکه همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها فرموده‌اند، مدیریت جهادی راه میان‌بر برای رسیدن به توسعه و طرح‌های عمرانی است، بیان کرد: همواره باید برای رسیدن به موفقیت در حوزه مدیریت جهاد باید ساده‌ترین راه و میان‌برترین راه را برگزید.

وی درباره ورزش باستانی نیز صحبت کرد و با بیان اینکه این ورزش نامداران فراوانی را به تاریخ ایران اسلامی تقدیم کرده که از جمله ان ها می توان تعداد زیادی از شهدای دفاع مقدس را نام برد، ابراز کرد: ورزش باستانی آرامش روح و روان و خودسازی است.

نماینده شاهرود و میامی در سومین و آخرین بخش سخنان خود با اشاره به ضرورت ساماندهی سالن های ورزشی در روستاها و مناطق کمتر برخوردار، گفت: سالن های مناطق محروم باید به صورت هیئت امنایی اداره شود نه از طریق بخش خصوصی چرا که ما معتقد هستیم برای استفاده از ظرفیت سالن های ورزشی نباید بر روی مردم فشار مالی و اقتصادی باشد لذا امیدواریم دولت به این حوزه ورود کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار