رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد:‌ فردی که در شرق تهران اقدام به تخریب شیشه و تابلوی بانک‌ها کرده بود، بازداشت شد.
کد خبر: ۸۰۲۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ 02 December 2019

به گزارش تابناک تهران، سردار کیوان ظهیری با اعلام خبر اظهارداشت: از چندی قبل گزارشاتی مبنی بر تخریب شیشه و تابلوی بانک‌ها در محدوده کلانتری١٤٧ گلبرگ به پلیس پیشگیری پایتخت واصل شد که ماموران انتظامی اقدامات خود را برای شناسایی و بازداشت عامل یا عاملان این تخریب‌ها آغاز کردند.
وی ادامه داد:‌ بررسی‌های اولیه نشان داد فردی با اسلحه ساچمه‌ای به سمت تابلو و شیشه بانک‌ها تیراندازی کرده و به سرعت از محل متواری می‌شود.

سردار ظهیری با بیان اینکه متهم از خود ردی به جای نمی‌گذاشت، گفت: تلاش ماموران برای شناسایی این متهم آغاز شد و ماموران پس از کار اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه این متهم شدند و وی روز گذشته طی یک عملیات ضربتی بازداشت شد.

این مقام انتظامی افزود: ماموران در مخفیگاه متهم، با یک دستگاه خودروی پراید نقره ای رنگ دارای باربند و فاقد پلاک انتظامی مواجه شدند که خودرو نیز به همراه متهم به کلانتری ١٤٧ گلبرگ منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: ماموران با انتقال متهم به کلانتری و بررسی دقیق‌تر، با پرونده دیگری مبنی بر اسیدپاشی روی تعدادی خودروی لوکس در منطقه پاسداران مواجه شدند که حاکی از آن بود اسیدپاشی‌ها، توسط یک راننده خودروی پراید نقره ای باربنددار و فاقد پلاک انتظامی صورت گرفته است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ متذکر شد: با به دست آمدن این اطلاعات، ظن ماموران مبنی بر اینکه این متهم در اسیدپاشی بر روی خودروها نیز نقش داشته باشد، قوی‌تر شد که در نهایت متهم با دیدن مدارک و شواهد، چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و علاوه بر تخریب شیشه و تابلوی بانک‌ها با استفاده از سلاح ساچمه‌زن به اسیدپاشی بر روی خودروهای لوکس در منطقه پاسداران نیز اعتراف کرد.

به گفته این مقام انتظامی، تحقیقات بیشتر نشان داده که متهم مذکور در جریان اغتشاشات اخیر نیز با استفاده از همین سلاح ساچمه‌زنی، اقدام به تخریب شیشه تعدادی بانک کرده بود.

وی یادآور شد: این متهم درباره اسیدپاشی بر روی خودروها در منطقه پاسداران دارای ۴۰ شاکی است و در اعترافات اولیه مدعی شده به دلیل وجود مشکل اعصاب و روان دست به این اقدامات شرورانه زده است.

این مقام انتظامی از تحقیقات بیشتر از متهم برای روشن شدن سایر جرایم احتمالی وی خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار