فرمانده انتظامی ویژه کیش در دیدار مدیران اصناف جزیره کیش، گفت: امنیت اقتصادی، نتیجه همدلی و همکاری پلیس و اصناف است و همه باید در زمینه تحقق آن تلاش جهادی کنند.
کد خبر: ۸۰۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰ 02 December 2019

به گزارش تابناک کیش، سرهنگ "علی اصغر جمالی" در جلسه با جمعي از مدیران اصناف و جامعه بازاریان اين جزیره، همراهي و مشاركت بازاريان با پليس را تضمين كننده امنيت پايدار جامعه دانست و گفت: ايجاد امنيت پايدار و ارتقاء توازن امنيت صنفي حاصل تلاش همه صنوف است.

سرهنگ جمالی اصناف را بزرگترين لايه جمعيتي تاثيرگذار در جامعه عنوان كرد و افزود: اصناف به عنوان اصل مهم و كليدي جامعه بوده كه علاوه بر كاركرد هاي اقتصادي و به گردش درآوردن موتور رو به جلو پيشرفت هاي اقتصادي، در رويدادهاي مهم تاريخ انقلاب اسلامي نيز نقش غرور آفرين داشته و حماسه هاي زيادي خلق كرده اند.

وی با اشاره به سابقه درخشان اصناف در سنوات گذشته، عنوان داشت: اصناف به عنوان اصل مهم و كليدي جامعه بوده كه علاوه بر كاركردهاي اقتصادي و به گردش درآوردن موتور رو به جلو پيشرفت هاي اقتصادي، در رويدادهاي مهم تاريخ انقلاب اسلامي نيز نقش غرور آفرين داشته و حماسه هاي زيادي خلق كرده‌اند.

*مردم ولی نعمت نظام جمهوری اسلامی هستند

فرمانده انتظامي ويژه كيش در ادامه تصریح کرد: مردم ولی نعمت نظام جمهوری اسلامی هستند و اصل شهروند مداری و مردم سالاری سرلوحه کار این فرماندهی قرار گرفته و کارکنان در انجام آن کوشا هستند.

وی افزود: اجتماعي كردن امنيت و جلب مشاركت مردمي در كنترل جرايم و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي، يكي از اهداف مهم نيروي انتظامي است كه در مسير تحقق آن، تكيه بر ارائه هشدارهاي انتظامي، كيفي سازي و تداوم آموزش هاي همگاني داريم.

فرمانده انتظامي ويژه كيش در پايان با بيان اينکه امنيت يک توليد عمومي و جمعي است و همه ما مسئول هستيم و اصناف نيز در توليد امنيت بسيار تاثيرگذار هستند، خاطرنشان كرد: بازار به عنوان مرکز مهم داد و ستد بايستي از امنيت مطلوبي برخوردار باشد و اين امنيت در گرو تعامل دو سويه اصناف و پليس محقق مي شود و اين تعامل نقش موثري در کاهش جرايم و آسيب هاي اجتماعي دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار