حجت‌الاسلام عباس امینی:
به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام عباس امینی امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه مراکز نیکوکاری حلقه واسط بین خیران و افراد نیازمند هستند، گفت: این مراکز درواقع تجلی واگذاری امور به مردم محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۸۰۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ 03 December 2019

نتیجه تصویری برای حجت‌الاسلام عباس امینی:

امام‌جمعه شاهرود صبح سه‌شنبه در دیدار با مسئولان کمیته امداد و همچنین مراکز نیکوکاری به میزبانی دفتر خود، بابیان اینکه مراکز نیکوکاری تجلی واگذاری امور به مردم هستند، تأکید کرد: تاریخ انقلاب نشان می‌دهد که هرکجا ما کارها را به مردم سپرده‌ایم بهترین نتیجه را گرفته‌ایم.

وی بابیان اینکه مراکز نیکوکاری حلقه وصل نیازمندان و خیران است، تأکید کرد: امروز باید از ظرفیت مساجد و خیران در حوزه مراکز نیکوکاری استفاده کرد چراکه مراکز نیکوکاری در بطن مساجد می‌توانند شاهد جمع‌آوری کمک‌های مردمی خوبی باشند.

امام‌جمعه شاهرود افزود: کمیته امداد نیز مصداق درست همین امر است چراکه در قالب مراکز نیکوکاری کار کمک به نیازمندان را به مردم سپرده و امروز شاهد تجلی همراهی مردم با این نهاد از طریق همین مراکز نیکوکاری هستیم.

حجت‌الاسلام عباس امینی خواستار استفاده از همه ظرفیت‌ها برای ترویج روح نیکوکاری در جامعه شد و گفت: همگرایی و هم‌افزایی مراکز نیکوکاری، کانون‌های فرهنگی، مساجد و ... می‌تواند آثار و برکات خوبی را داشته باشد.

امینی در خاتمه کانون خادم‌یاران مساجد را فرصت خوبی برای معرفی مراکز نیکوکاری و جمع‌آوری کمک برای نیازمندان دانست و تصریح کرد: مردم نیک‌اندیش شاهرود همواره به همنوعان خویش، نگاه ویژه‌ای داشته‌اند و مطمئناً از طرح‌هایی ازاین‌دست استقبال می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار