در پنجمین روز از فرایند ثبت نام داوطلبین شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ، چهره های شاخص در حوزه ها حضور در فرمانداری ها را آغاز کردند.
کد خبر: ۸۰۳۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ 05 December 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در پنجمین روز از فرایند ثبت نام داوطلبین شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ، چهره های شاخص در حوزه ها حضور در فرمانداری ها را آغاز کردند.
 
جعفری در وزارت کشور ثبت نام کرد
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۲:۳۴

نماینده دوره هفتم گچساران در انتخابات مجلس یازدهم ثبت‌نام کرد.
علیمراد جعفری نماینده نماینده دوره هفتم گچساران با حضور در وزارت کشور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابی تهران ثبت نام کرد.
وی درباره حضورش در لیست گفت: در حال رایزنی هستم و به احتمال زیاد در لیست اصولگرایان قرار بگیرم.
 

آخرین آمار و جزئیات ثبت نامی های مجلس در استان
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۱:۵۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۲۴ نفر برای کاندیداتوری انتخابات مجلس در ۳ حوزه انتخابیه این استان ثبت نام کرده‌اند.
احد جمالی ، اظهار داشت: تاکنون 24 نفر برای کاندیداتوری انتخابات مجلس در 3 حوزه انتخابیه این استان ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 3 نفر خانم و 21 نفر مرد هستند و 9 نفر دیگر نیز در حال ثبت نام و ادامه فرایند نام نویسی هستند.

وی عنوان کرد: در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا 6 نفر، حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام 13 نفر و در حوزه انتخابیه گچساران و باشت 5 نفر برای حضور در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کردند.

جمالی ابراز کرد: همچنین در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا دو نفر در حال ثبت نام، حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام 3 نفر در حال ثبت نام و در حوزه انتخابیه گچساران و باشت 4 نفر در حال ثبت نام هستند.

وی با اشاره به اینکه از تعداد افراد نام نویسی کرده 8 نفر ایثارگر بوده‌اند، خاطرنشان کرد: همچنین افراد ثبت نام کرده برای کاندیداتوری در یازدهمین دور مجلس شورای اسلامی در 3 حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد دو نفر مدرک کارشناسی، 18 نفر فوق لیسانس، دو نفر دکتری و دو نفر مدرک حوزوی دارند.

مشاور وزیر ارتباطات در کهگیلویه ثبت نام کرد
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۱:۳۳

عصر امروز سید فرزاد نجات نیا با حضور در فرمانداری شهرستان کهگیلویه برای دومین سال پیاپی کاندید انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ شد.

سید فرزاد نجات نیا دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران متولد ۱۳۵۹ وارد کارزار انتخابات در یازدهمین دوره شد.

نجات نیا که به عنوان دستیار وزیر ارتباطات در دولت تدبیر و امید مشغول به خدمت است گرایش سیاسی خود را انقلابی دانست و با شعار من یک جوان انقلابی هستم وارد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ شد.

سید فرزاد نجات نیا دستیار ویژه وزیر ارتباطات، دبیر انجمن هم اندیشی فرهیختگان،نایب رئیس شورای سوم شهرستان دهدشت، مشاور رئیس و سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیفات و فناوری را در کارنامه دارد.
نجات نیا کاندیدای انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در نشست خبری با خبرنگاران شرکت کرد. وی در پاسخ به این سوال، مناسبات اصولگرایی و اصلاح طلبی را به کناری زد و با ابراز اینکه همه ما در هر دوره سیاسی باید فعالیت و خدمت به نظام کنیم گفت: تعجب می کنم از برخی موضوعات که فقط در کهگیلویه است، چند روز قبل برادر سردار شهید تهرانی مقدم را دعوت کردیم و آمدند کهگیلویه، آیا شهید تهرانی مقدم که گرایشات اصولگرایی داشتند در دولت آقای خاتمی کار نکردند؟ من فرزند نظامم و کارمند دولت هستم، و هر جا که بتوانم خدمت حداکثری ام را داشته باشم قطعا کوتاهی نمی کنم، این نقطه قوت من است و نقطه ضعف نیست.
نجات نیا در واکنش به سوالی از حیطه مسائل بین الملل و برجام، ادامه داد: جریان چپ و راست تبدیل به تراژدی شده است، در شرایط فعلی کلیدواژه ای که می تواند راهگشا باشد «جوان انقلابی» است. مشکلات در کهگیلویه آنقدر زیاد است که راجع به مسائل بین المللی یا برجام هنوز صحبت کردن در اولویت نیست.
اگر بخش عمده ای از برجام نافرجام ماند بخاطر آن بود که کلام مقام معظم رهبری عمل نشد و این یک اشتباه بود، هم ۲۰ دقیقه ای که در مجلس تایید شد اشتباه بود، واژه هایمان را در برجام باید دقت می کردیم و اگر این دقت بود قطعا شرایط ما اینطور نبود.
وی در باره عملکرد نماینده کهگیلویه، افزود: بخشی از عملکرد ایشان به شرایط کنونی کشور برمی گردد، کشور در شرایط مناسبی نبوده است، اشتباهی که به ایشان وارد است، ایشان در قرارگاه خاتم الانبیاء فضای خوبی در اختیار داشت و عملکرد خوبی داشت، ولی در ورود ایشان به انتخابات مجلس؛ ایشان فضای قرارگاه را با فضای دولت کمی اشتباه گرفت و الان نیز، طرح هایی که مطرح کردند بیشتر در حد مصوبه مانده است.
نجات نیا به چالش خبرنگاران در مورد «استعفاء از شغل دولتی خود که دستیاری معاون وزیر است» اینگونه پاسخ داد: نیاز به استعفا از دستیار وزیر نبوده است، در قانون ذکر شده است معاونین وزیر و مشاورین باید استعفاء کنند، با این حال در حکم کارگزینی بنده حکم دستیاری نیست ولی ابلاغ دستیاری دارم، دو دستیاری «حقوق شهروندی» و« دستیار جوان» در دولت داریم، که بنده دفتر ارتباطات مردمی وزیر را برعهده دارم.
وی در رابطه با تصویب ناگهانی طرح افزایش قیمت بنزین و ورود رهبری گفت: تصمیمات شورای امنیت باید با رهبری چک شود، اما برخی شوراها نیازی نیست که تصمیماتشان چک شود مثل شورای اقتصادی. ولی اینکه مقام رهبری از خودشان برای نظام و اصل نظام مایه گذاشتند، وورد کردند و باعث شد وضعیت تغییر کند خیلی مهم بود.
نجات نیا در پاسخ به اینکه «با وجود چهره های شناخته شده ای مثل موحد، آیا می توانید پیروز انتخابات شوید؟» ابراز کرد: انتخابات امسال انتخاباتی است که در اقساء نقاط جغرافیای ایران، پدیده های زیادی خواهد داشت که متناسب با نیازها و مطالبات و اولویت های نسل جوان است. فرزندان دهه ۶۰، ۷۰، و ۸۰ باید بپذیریم که گسست نسلی وجود دارد. تا کف محلات رفته ام، توده را می شناسم، خواستگاه مطالبات نسل جوان را می شناسم، خیلی از بزرگترهای ما شاید خود را به ندانستن زده اند ولی اعتقادم این است که امسال سال پدیده هاست یقینا غیر از آن چیزی که برخی ها تصورشان این است که دوقطبی هایی ایجاد خواهد شد، دوقطبی های قدرت و ثروت، پیر و جوان بوجود نخواهد آمد. دوقطبی این دوره با همت و چاشنی جنبش ها و کمپین های وال استریتی جوانان غیور عشایر ایجاد خواهد شد، قطعا اتفاقات خوبی در راستای جوان انقلابی تحقق خواهد یافت.
نجات نیا سوال اخر را با این عنوان که «آیا در آخر قرار است به نفع جریان اصلاح طلب کنار روید؟» خاطرنشان کرد: طبیعتا یکی از مسائل تعیین کننده، مناسبات تایید و رد صلاحیت ها خواهد بود، و نهایتا متناسب با آرایش نهایی انتخابات می توان تصمیم گرفت. البته ما آمده ایم بمانیم، و اگر هم کسی بخواهد به نفع جوان دغدغه مند، کاری و دلسوز کنار برود قطعا ما استقبال می کنیم، و به تک تک کسانی که پیش از این خدمتگذار مردم بوده اند خسته نباشید و خداقوت می گوییم.

انصراف یکی از داوطلبین در کهگیلویه
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۲:۲۵

یکی از گزینه های انتخابات در مجلس شورای اسلامی از حضور در این دوره ازانتخابات منصرف شد.

متن اطلاعیه حمیدرضا رحیمی نیا بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

گام دوم و جوانگرایی نیاز به قوانین جوان و جوانگرا دارد.

در گام دوم جوانان باید با ورودانقلاب اسلامی به دومین مرحله خودسازی ،جامعه پردازی و تمدن سازی ، محور تحقق نظام پیشرفته اسلامی باشند و ادامه این مسیر افتخار آمیز می بایست با همت ، هوشیاری ، سرعت عمل و ابتکار جوانان با انگیزه و پر انرژی طی شود.

لذا این روش و منش نیاز به آماده سازی بستر های قانونی دارد…

نمیشود شعار جوانگرایی داد ولی قوانین و مقررات جاری متعارف جوانگرایی نباشند…

لذا بعد از فرمان گام دوم توسط ولی امر مسلمین جهان نیاز بود از طریق مجلس و دولت لوایح و طرح های قانونی متناسب موضوع تبیین و به تصویب میرسید که اینگونه نشد…

الان شعار جوانگرایی داده میشود ولی تا سن ۷۵ سال میتوانند در انتخابات شرکت کنند با وجودی که حداکثر سن بازنشستگی در تمام سازمانها کمتر از ۶۰ سال است.
لذا این قانون و گام دوم با هم سنخبت ندارند و باید در راستای گام دوم انقلاب قوانین به روز رسانی و گام دومی شود در غیر اینصورت امکان اجرایی گام دوم مقدور نیست….

از مجلس کنونی دیگه امیدی با توجه به روز شماری شروع انتخابات نیست که اصلاحاتی انجام دهد و با ناهموار بودن قوانین فعلی جهت ورود افراد جوان و با انگیزه به مجلس بدلیل وجود پیشکسوتان یا صاحبان گذشته ما و ورود آنها در سطح کشور در انتخابات و صحیح نبودن تقابل با آنها چشم اندازی مطلوب هم متصور نیست ..

فلهذا اینجانب که قصد داشتم در راستای گام دوم انقلاب وارد این عرصه شوم از ورود انصراف میدهم و به تلاش خود برای اجرایی شدن گام دوم انقلاب در فضای عمومی ادامه میدهم.

و از همه عزیزانی که در این مدت نسبت به ما لطف داشتند و تقاضای همکاری داشتند کمال تشکر را دارم..
با احترام
حمید رضا رحیمی نیا

آقای موحد چرا به جوانان میدان نمی دهید؟
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۲:۰۶

موحد : سئوال بسیار خوبی است. من خیلی مشتاق بودم که این مطلب را جواب بدهم. قطعاً من خودم را موظف می دانم به تبعیت از مقام معظم رهبری، مخصوصا در این گام دوم انقلاب. ولی ببینید. لا اله، الا الله ان را هم ببیند. بعضی لا اله آن را می گویند اما الا الله آن را نه. مجلس جای تدبیر، اقتدار و تجربه است. ما هم موافق هستیم که در چنین مسیرهایی جوانان بیایند وارد شوند و ما می خواهیم مسیر را برای آنها هموار کنیم. اما ما معتقدیم اگر قرار شد برای گام دوم انقلاب توجه شود همه ابعاد آن مورد توجه قرار بگیرد. مقام معظم رهبری نفرمود که اگر کسی توانمند و قدرتمند و تجربه داشت، خودش را وارد میدان نکند. این منافاتی ندارد. رهبر معظم انقلاب در آخرین فرمایش شان فرمودند هر کس توان دارند وارد این عرصه شوند. بنده هم توان ان را دارم.

درخشنده پور ، شروع با تلاوت قران و خواندن شاهنامه
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۱:۳۹

نستور درخشنده پور یکی از کاندیداهای شاخص در شهرستان بویراحمد دانشجوی دکترای برنامه ریزی شهری دانشگاه تهران و مدیر عامل شهر جدید علوی استان هرمزگان است.

 
 
یکی از رقبای جدی تاجگردون وارد عرصه شد
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۰:۲۷

زینل زاده با همراهی بزرگان ایلات و جوانان برای کاندیداتوری در انتخابات راهی فرمانداری شهرستان گچساران شد. 

در پنجمین روز از ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دومین چهره شاخص انتخابات گچساران وباشت راهی ستاد انتخابات در این حوزه شد.

بنابراین گزارش ، اردلان زینل زاده برای ورود رسمی به عرصه انتخابات راهی ستاد انتخابات در فرمانداری گچساران شد.

زینل زاده شهردار سابق گچساران است که خط و مشی اصولگرایی دارد و از وی می توان به عنوان جدی ترین گزینه رقیب برای غلامرضا تاجگردون نماینده فعلی مردم گچارن وباشت در انتخابات پیش رو نام برد.

موحد ثبت نام کرد
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۹:۵۶

سید محمد موحد صبح امروز با حضور در فرمانداری کهگیلویه به عنوان کاندید یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ثبت نام کرد.

روز پنجم روز آغاز ثبت نام شاخص ها / موحد ثبت نام کرد

در پنجمین روز از فرآیند انتخابات ثبت‌نام از نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز در فرمانداری دهدشت آغاز شد.

حجت‌الاسلام سید محمد موحد متولد ۱۳۳۱ نماینده ادوار چهارم تا هفتم مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کهگیلویه به عنوان نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد.

این نامزد انتخابات مجلس یازدهم چهار دوره نماینده مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه در مجلس بود و برای پنجمین بار کاندیدای مجلس از این حوزه انتخابیه شده است.

ستاد انتخابات کهگیلویه که طی روزهای گذشته خلوت بود امروز تا شنبه محل حضور نامزدهای شاخص و چهره‌های شناخته شده‌ای است که برای ثبت‌نام مراجعه می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
موحد 100 در صد پیروز انتخابات است و مجد و عزت و عظمت را به کهگیلویه بر می گرداند
مکیزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
بودن موحد به انتخابات شور ونشاط می دهد.ولی یک برند درعالم سیاست است.وبه انتخابات درکهکلیویه شخصیت می دهد.
سید ب
|
Germany
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
باز هم اومه ومیدون ....... تنگ حیگون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
ایشا بدبختی گروته،موحد عزت وکهگیلویه خخخخخ
علی رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
موحد چهره ملی و تاریخ مثل ایشان را دیگه تجربه نخواهد کرد ، به امید پیروزی و عزت دوباره به کهگیلویه
علی رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
موحد چهره ملی و تاریخ مثل ایشان را دیگه تجربه نخواهد کرد ، به امید پیروزی و عزت دوباره به کهگیلویه
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
اتحاد سه نسل جوان با نمایندگی سید فرزاد نجات نیا انشالله که پیروز انتخابات هستن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار