سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت که بی دقتی بازیکنانش در زدن ضربه آخر، دلیل نتیجه گیری ضعیف تیمش در بازی‌های اخیر بویژه برابر استقلال تهران بوده است.
کد خبر: ۸۰۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ 05 December 2019

محمدرضا مهاجری چهارشنبه شب در کنفرانش خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان اصفهان در قائمشهر به خبرنگاران گفت: در بازی های اول خودخواهی چند بازیکن باعث شده بود تا نتوانیم از موقعیت ها استفاده کنیم که با آنها برخورد شد، ولی در بازی های اخیر این بی دقتی بازیکنانم بود که باعث شده تا نتوانیم به گل برسیم.
وی افزود: بازیکنان ما اگر در زدن ضربه آخر دقت بیشتری داشته باشند، ما در بسیاری از بازی ها از جمله نفت مسجد سلیمان، فولاد خوزستان و حتی استقلال تهران، صنعت نفت آبادان و تراکتور سازی نتایج بهتری کسب می کردیم و این بی دقتی ها که تاکنون منشاء آن نیز مشخص نشده، کار دست ما داد.
مهاجری اظهار داشت: بازی برابر اصفهان در هفته دوازدهم یکی از دیدارهای سخت ما در رقابت های لیگ محسوب می شود، چرا که این تیم از بازیکنان و کادر فنی با تجربه ای برخوردار است و در سال های اخیر نیز همیشه جز مدعیان بود.
سرمربی نساجی افزود: سپاهان در رقابت های فصل جاری لیگ برتر نیز یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و قطعا برای برد و کسب پیروزی وارد میدان می شود ولی ما نیز تیم دست و پا بسته نیستیم، منتهی باید تلاش کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی را در بازی خانگی کسب کنیم.
وی ادامه داد: ما در چند بازی اخیر با وجود این که بازی های خوبی را در داخل زمین انجام دادیم، ولی نتوانستیم به نتیجه دلخواه برسیم و از این بابت شرمنده هواداران خوب خودمان شدیم و باید هر طوری شده این نتایج ضعیف را جبران کنیم.
مهاجری کسب پیروزی را هدف اصلی تیمش برای بازی هفته دوازدهم برابر سپاهان برشمرد ولی اذعان کرد که کسب پیروزی برابر این تیم آسان نخواهد بود.
وی تنها مصدوم تیمش را محمد مهدی نظری معرفی کرد و اظهار داشت که برای بازی به جز این بازیکن، سایر بازیکنانش را در اختیار دارد.
سرمربی نساجی از حضور نیافتن سرمربی تیم های رقیب در کنفرانس خبری پیش از بازی انتقاد کرد و گفت: از لحاظ قانون کنفدراسیون حضور سرمربیان تیم ها در کنفرانس خبری پیش و پس از بازی اجباری است و عدم حضور جرایمی را به دنبال دارد.
وی اضافه کرد: در هر صورت سرمربیان تیم ها باید در کنفرانس خبری پیش و پس از مسابقه حضور داشته باشند، مگر در مواردی که به دلیل تاخیر پرواز و یا سایر مشکلات غیر عمدی این امکان فراهم نشود.
مهاجری گفت: در تمام دوران مربیگری ام تلاش کردم تا در کنفرانس خبری شرکت کنم و برای خبرنگاران احترام خاصی قایلم و در بازی قبلی که به دلیل توصیه پزشکی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت نکردم، حداقل وارد سالن کنفرانس شدم.
تیم نساجی قائمشهر فردا در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر باشگاههای ایران میزبان تیم سپاهان اصفهان است .
نساجی هم اکنون از ۱۱ بازی رقابت های لیگ برتر با ۱۱ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد و سپاهان اصفهان نیز با ۲۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار